Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• bice to dobro.

Last edited by LBJmvpFORlife; 10-10-11, 10:45.

Comment

• Izgleda da sinoc nisu ni pricali o raspodeli novca, nego o ostalim sistemskim problemima. Veceras novi sastanak

Videcemo, ako Stern veceras posle sastanka ne otkaze prve dve nedelje sezone, znaci da ima napretka. U suprotnom ako se veceras ne dogovore, ne znam kad ce...

Comment

• Jbg, valjda ce biti neki dogovor veceras... Procenat po procenat i valjda ce se sloziti. Muka mi je vise kako stalno govore da su blizu dogovora`, a dogovor nigde na vidiku.
        sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
        -Jürgen Klopp

Comment

• Mislim da i ako se dogovore nesto veceras nece to reci javno, nego ce zakazati veci sastanak gde bi dosli igraci i vlasnici, kao prosli utorak. Za veceras je samo bitno da se ne otkazu prve dve nedelje sezone, to bi znacilo da su blizu dogovora

Comment

• Bukvalno se nista ne zna,osim da je sastanak predvece po njihovom vremenu. Dogovorili su se svi medjusobno da nista ne pricaju medijima. Ko zna zasto je to dobro

Comment

• I za vreme proslog lockout-a su najbolji sastanci bili oni tajni, tako da... ;)

Al' ajde da vidimo, valjda ce nas konacno obradovati.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ladies and Gentleman we are off http://sheridanhoops.com/2011/10/10/...pgap-solution/

Comment

• Igraci na Twitter-u pokrenuli neku akciju kao Let Us Play i StandUnited, bas me zanima da l' Stern-a i vlasnike nesto boli tuki za to.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ide status LET US PLAY i onda #STANDUNITED jos se pridruzju ovi iz drugih sportova i neke kurve

Comment

• Asked for comment, Billy Hunter said, "Nothing other than we're going to go in there and see what we can do, see if we can get a deal."

Za pocetak veceri...
                      sigpic

Comment

• One small step up the mountain: source: sides close on mid-level exception agreement.

Za ovo mora novi post...

EDIT:
                        I just spoke to a source close to the labor talks. "We're getting close," he said. "We're definitely making progress."

P.S. Ajde ljudi pisite nesto da ne pisem po nekoliko postova zaredom, jer su bitne stvari da ne editujem.

EDIT 2: Kada zavrse jos ovih par stvarcica vezanih za sistem, prelaze ponovo na BRI. Verujem da ako se ubrzo dogovore oko sistema da ne bi trebalo da bude previse problema sa jebenim procentima.
                        sigpic

Comment

• Kao sto rekoh ladies and gentleman we are off

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Za ovo mora novi post...

EDIT:

P.S. Ajde ljudi pisite nesto da ne pisem po nekoliko postova zaredom, jer su bitne stvari da ne editujem.

EDIT 2: Kada zavrse jos ovih par stvarcica vezanih za sistem, prelaze ponovo na BRI. Verujem da ako se ubrzo dogovore oko sistema da ne bi trebalo da bude previse problema sa jebenim procentima.
                            e nek se jebu sad.. sto ne odloze pocetak za dve nedelje pa da mi maznemo rakoca, ovako nam ne gine jeretin

Comment

• t-mac esi na sastanku? pitaj koliko ce jos dugo da pregovaraju :P

Comment

• Gotov sastanak, sad ce vesti jos mal'...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X