Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Turkoglu-ova selekcija suta je budi Bog s nama.

EDIT: Ja ne verujem sta Atlanta radi, vec treci-cetvrti put imaju Orlando na konopcima i ponovo ih pustaju ocajnim sutevima da se vrate u igru!

EDIT 2: Ovo je vec sramota, vec je krenuo gore na kos i povucen je za ruku. Sad vec opravdavam da baci koji lakat okolo, zasluzili su!

EDIT 3: Dosta losih odluka i poteza na obe strane, ali i pored toga sjajan mec, greota sto se ne igra u lepsem terminu, ovako dosta vas propusta nazalost...

EDIT 4: 5 razlike za Atlanta-u na kraju trece, odbrana, Howard i Arenas se probudili, dok na drugoj strani Jamal nastavlja da jebe kevu i da ne da loptu nikom.
    Mislim da je Atlanta u velikom problemu i ako ne dovrse ovaj mec tesko da ce dobiti jos koju utakmicu serije.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Idemoooooooooo Magic

Comment

• Trenutno idu samo Arenas i Howard

Comment

• Sa 10 minuta do kraja, Magic izjednacio!

P.S. Jesam li ja ono rekao da ce Arenas biti X faktor?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Sa 10 minuta do kraja, Magic izjednacio!

Comment

• Ubi ih Jamal

Comment

• Ovo je Jamal vs Dwight-Arenas

EDIT: Ode Atlanta opet na 5 razlike, kakav jebeno dobar mec!!!
                sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Sa 10 minuta do kraja, Magic izjednacio!

Nisi ti,to je neki Mamba...pogledaj u onoj temi PO - Analize ko je to napisao u svojoj analizi.
                  sigpic

Comment

• A JJ krenuo tako dobro da sam mislio da ce min 30p a on 10

Comment

• A, gde je bio taj tvoj X faktor u prethodna 3 meca? Ja sam pricao samo za veceras...

Elem, da ne seremo vise, Horford sada brani Dwight-a sto on svakako ne moze, ali to otvara mnogo vise opcija u napadu Hawks-a sto im je ocigledno potrebnije u ovom momentu.

P.S. Mamba, budi Wade-a, budite ostale, ovo mora da se isprati!
                      Bitno je da su Heat i juce Bulls-e stavili u najbolji termin...
                      sigpic

Comment

• Pa to je X-faktor za seriju ovu,a ou utakmica je odlucujuca.
                        Ma kakvi buditi,da me ubije.

Voja,JJ nije ni uzimao mnogo suteva u nastavku,ne moze pored Jamala.
                        sigpic

Comment

• Orlando igra sa 4 beka i Dwight-om, izgleda da ce u odbrani sve da preuzimaju!

EDIT: Smoove na Dwight-u?

Jebote, kakvo je ovo takticko nadmudrivanje, ne mogu ni sve da pohvatam.
                          sigpic

Comment

• Znam, ali sam mislio na pocetku, sut mu je 4-10 i 1-4 za 3pt

Comment

• Tako je Dwight zivotinjooooooooooo

Comment

• Slobodna bacanja Hawks-a isto bitan faktor, sutiraju ih katastrofalno!
                                A, napad im je u rasulu zadnjih par minuta, sve se svodi na drible, drible, drible, drible i onda baciti ciglu pre isteka napada.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X