Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ček saćemo cacketa da pitamo tamo na temi.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Za sada AO17 i to samo za nemački ES.
      Similis simili gaudet

Comment

• I bem mu misa .. ima li kakvih indikacija da ce biti i nesto vise od toga?
        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Pa možda npr bude konsultant u timu A Zvereva
          Uglavnom na Wilandera smo osuđeni još neko vreme
          Similis simili gaudet

Comment

• Originally posted by Maxx-a View Post
            Pa možda npr bude konsultant u timu A Zvereva
            Uglavnom na Wilandera smo osuđeni još neko vreme
            Ili prvi trener posle AO...
            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Uvodi se novo pravilo zbog kog tenis više neće biti isti! ...

nija teniskih profesionalaca (ATP) razmatra uvođenje ”koučinga”.

http://www.telegraf.rs/sport/2498539...nece-biti-isti

Comment

• Da, ova priča nije od juče... Umesto da ukidaju i na WTA, oni razmišljaju i da uvedu na ATP i tako dosta obesmisle tenis.

Comment

• Thiem ce da se umori pre pocetka sezone

Gonzo ‏@GonzoFH1
                  On Sunday, Thiem reached a personal best: Trained 12-hours straight. @Kohlscribbler never seen anything similar in his career, he says
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• "Ako se to ikad uvede, nadam se da će se dogoditi nakon što ja završim karijeru. Mislim da to nije potrebno i nije pravedno. Nemaju svi para za trenera, zar ne? Tenis bi trebalo da bude sport bez "koučinga"", rekao je Federer 2014.
                    Kakav covjek, i pored toliko uspjeha, bogatstva, trenera, uvijek misli na malog covjeka
                    sigpic

Comment

• Tek sada vidim da je Marej izabran za ITF igraca godine. Sa jedne strane je to zasluzeno, a sa druge nije pravedno. Novak je osvojio vise poena od Endija ove godine na slemovima, a do sada su to uvek gledali.
                      Po meni ITF gubi ugled ovakvim potezima. Pravilo po kome se bira ITF igrac godine mora da bude definisano pre pocetka sezone.

Comment

• Marej je dogurao i do polufinala DC, osvojio OI, to je moralo da utice.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Vreme izmedju poena

Monfils tops list of most hurried players

sigpic

with experience.

Comment

• Moya novi trener Nadala.
                            Konacno da je uzeo nekog.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Comment

• Pridružen je postojećoj ekipi.

Ali na ovo nikako ne mogu da se naviknem Ovo je čist primer kada se na silu nešto menja... a nije baš sve podložno promeni...

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ok je jer je Djokovic na novoj slici, a prije je bio Federer.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X