Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ovo je užasno. Do te mere da ostavlja bez reči.
    Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
    Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
    "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Sve najgore tim ljudima koji su pokusali da je povrede

Comment

• Povredili su je.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Delpo propusta AO

http://sportscafe.in/articles/tennis...lian-open-2017
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Kako sam se smorio sada,jbt koje razocarenje.
            Originally posted by Casiraghi
            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• http://sport.blic.rs/tenis/posle-ran...-pauza/9fjpwnn

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Nedostajaće. Međutim mislim da je sve podređeno pripremama za Vimbldon.
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Maki ti ode pred kraj godine ;)

Comment

• Kvitova ce se u najboljem slucaju vratiti za 6 meseci

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Svakako ohrabrujuca vest za Kvitovu .
                      Ne znam koliko je zahvalno sada prognozirati , kada ce na teniski teren .
                      Proces fizicke rehabilitaicije nije lak (posebno za povredu kakvu je nazalost zadobila) jos ako se tome doda i psiholoski faktor pretrpljenog, moze da se oduzi. Da se nadamo da ima snage ili ce je pronaci

Jako bih volela kada bi uzela barem jos jedan Wimbledon, njena igra na travi (kada je u formi) je nesto posebno.
                      Similis simili gaudet

Comment

• Ja se samo nadam da ce se vratiti tokom sledece sezone, u nekom trenutku.

sigpic

with experience.

Comment

• Pitanje je kakva ce se vratiti s obzirom na povredu, ipak je to njena leva ruka... Strasno bas sta se dogodilo Petri, a fino je igrala na kraju ove sezone i imala lepu podlogu za sledece ali eto...
                          OVAKO

Comment

• Kvitova drzi konferenciju za stampu

sigpic

with experience.

Comment

• Nadajmo se da ce popuno oporaviti, da se nece ponoviti slucaj Monike Seles.

Comment

• Originally posted by cacanin View Post
                                Maki ti ode pred kraj godine ;)

Ćuti vidiš da se tešim

Comment

Working...
                                X