This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by The Changeling View Post
    Elem, gledao sam prije neki dan AGT... Nisam znao da su sudije/ziri Heidi Klum i Sofia Vergara. Morace to cesce da se prati. Ukoliko se neko pita jesu li obije brutalne... jesu.
    A Eva Padlock?

Comment

Pogledacu Treme vjerovatno u toku zime. Nego, citas li sto? Nesto nam je zamrla ona tema. Ja redovno zaboravim da okacim sto sam procitao, cisto onako da se tema ne zapusti.

Urose, bas sam te prije neki dan pitao nesto za nju U onoj temi za zene Kako je bila dobra prije neki dan kad je reklamirala neki sexy catwoman S&M kompletic

Comment

Ne videh.

Ma opasna je ali top 3 Jessica Goicoechea, Polina Malinovskaya i Lana Rhoades čuvena.

Comment

Originally posted by The Changeling View Post
          Pogledacu Treme vjerovatno u toku zime. Nego, citas li sto? Nesto nam je zamrla ona tema. Ja redovno zaboravim da okacim sto sam procitao, cisto onako da se tema ne zapusti.

Urose, bas sam te prije neki dan pitao nesto za nju U onoj temi za zene Kako je bila dobra prije neki dan kad je reklamirala neki sexy catwoman S&M kompletic
          Uzeo Dinu čisto da se podsetim pred seriju ali nikako da nađem vremena. Na zimu planiram da se posvetim Harlanu Elisonu i da pročitam sve od Moravie što nisam.
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

Je l uzimao ko prečišćivač vazduha kućni? Videh da preporučuju neki Xiaomi. Pošto nam je zagadjenost u Srbiji takva da smo propali načisto

Comment

Originally posted by Cassius Clay View Post
              Je l uzimao ko prečišćivač vazduha kućni? Videh da preporučuju neki Xiaomi. Pošto nam je zagadjenost u Srbiji takva da smo propali načisto
              Ja sam kupila pre 3 dana Xiaomi Pro, bio je neki happy hour pa je bio bas na lepom snizenju.
              Ono sto sam iscitala na benchmark forumu, ovaj ili onaj 3H su skoro isti i dobro rade, ima filtera, puno ljudi ih je kupilo prosle godine kad je bila ona katastrofa.
              Moj ti savet, ako planiras da kupujes, kupi sto pre, jer ce sigurno biti nestasica kad krene zima, pa se ljudi sete da je vazduh uzasan (iako je ocajan cele godine), a i ko zna kakve ce cene biti.
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

Hocu, hvala na savetu.

------------------------------------

Ovaj snimak je blago. Ovo je mini film. Koliko se svet promenio za kratko vreme. Neopisiva vrednost video klipa.

Comment

Nema Prinčevića, ne izjasnjava se...
                  Zamisljam... samo prsti...

Spoiler
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Kako mi je ovo prijalo jutros
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

Indigo, jesi u Evropi ili u Srbiji?
                      Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
                      До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
                      suicide
                      velika H2H 2019/20

Comment

Otpustili Jovanu, majku im @#$#!

Dayman (a-a-ah...)
                        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                        Champion of the sun (a-a-ah...)
                        You're a master of karate and friendship
                        For everyone

Comment

Sad će ona na Pink, muž će to da završi, tu i pripada

Comment

Stigao mi je danas preciscivac, videcu veceras kad ga ukljucim kako to cudo radi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Sigurno nećeš videti kako radi.
                              “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

Originally posted by dekkard View Post
                                Sigurno nećeš videti kako radi.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X