This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: NBA Fantasy 2010-11

Ne brini, sutra je draft za prvu ligu 100%, govorimo o subotnjem.
    A, za one koji ne mogu nikako da stignu logicno da ce im kompjuter sam izabrati najbolji moguci tim koji moze da se izabere.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

bice super samo da se malo uhodam %QWT&W
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2906.msg179075#msg179075 date=1287079794]
        Ne brini, sutra je draft za prvu ligu 100%, govorimo o subotnjem.
        A, za one koji ne mogu nikako da stignu logicno da ce im kompjuter sam izabrati najbolji moguci tim koji moze da se izabere.
        [/quote]

Ok, onda izvini nisam znao, za drugu ligu sto se mene tice moze da se pomeri. ^%@7f

Comment

Ljudi, izgleda da ce na ovom linku za 5-6 minuta biti draft jedne od liga, pa ako hocete da vidite kako ce to izgledati.
          http://games.espn.go.com/fba/waiting...eagueId=103649

Samo nisam siguran da li mi mozemo da gledamo njihov draft, al' ajde da probamo. (%fsd%&j
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2906.msg179079#msg179079 date=1287080017]
            Ljudi, izgleda da ce na ovom linku za 5-6 minuta biti draft jedne od liga, pa ako hocete da vidite kako ce to izgledati.
            http://games.espn.go.com/fba/waiting...eagueId=103649

Samo nisam siguran da li mi mozemo da gledamo njihov draft, al' ajde da probamo. (%fsd%&j
            [/quote]

Pokusacemo, nadam se da ce raditi.

Comment

Ja najranije sto mogu jeste ova nedelja veče , tj. za 3 dana .
              Inače , iako će kompjuter sam izabrati najbolji mogući tim , ja imam par taktičkih zamisli ( $#^%RT ) koje se ne tiču kvaliteta igrača , tako da ipak moram biti prisutan . Ali Bože moj , biće dobro i ovako i onako . h5g6k8

Comment

I ja mislim da bi najbolje bilo u nedelju i da ce ostali kojima je subota problem moci isto da dodju. @R&}*
                sigpic

Comment

Dakle, jel pomeramo draft za nedelju ?
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Ljudi, evo proba drafta, upadajte, pocinje za 7 minuta! %QWT&W

http://games.espn.go.com/fba/waiting...eagueId=103501

EDIT: Koga smori neka izlazi slobodno, ja cu verovatno biti prvi. $#^%RT
                    sigpic

Comment

• Odg: NBA Fantasy 2010-11

Daj da vidimo na šta liči ovaj draft...
                      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                      C'E SOLO L'INTER

Comment

Kako je dojajno odradjeno... &8@^J
                        sigpic

Comment

jel proslo? sad sam usao u onaj link al nista ne vidim

Comment

Jbg, draft vec poceo, odradicemo sutra nekih pola sata pre pocetka naseg drafta jos jednu probu. %QWT&W
                            sigpic

Comment

valjda se necu zadrzati na faxu &*#GI(]

Comment

Checking for Flash version 9.0.0... Succeeded (You have version 10.1.85)
                                Loading Flash client... Succeeded
                                Testing connection status... Succeeded

Your system is compatible with our draft software.

proverite svi koji niste stigli bar ovo da znate dal mozete ili treba da skinete javu i flash novi @R&}*

Comment

Working...
                                X