• Show
Clear All

• Odg: NBA Fantasy 2010-11

koje ja tuljane imam u fantaziju #%d*
    sessions 2/9 2to
    wesly 4/12 4to
    salmons 2/14 1to
    brewer 1/8 1to
    mada je ovo sad jos i dobar broj turnovera s obzirom na to kako znaju, sut bolje da ne komentarisem 7&@%q
    inace ovi moji tuljani u zbiru vise prave turnovera nego koseva, pa vi gledajte kako je meni &*#GI(]

Comment

U obe lige gubim 5-4. #%d*

Comment

Carteru, od moje prve ekipe ne mozes nikako imati vise izgubljenih lopti. $#^%RT
        Lebron i Wall dominiraju. $#^%RT
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja u jednoj gubim 5-4 a u drugoj vodim 5-3-1,izjednaceni u izgubljenim loptama. h5g6k8
          sigpic

Comment

Caniggia, kako igra Bogut?
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2906.msg188177#msg188177 date=1288788804]
              Caniggia, kako igra Bogut?
              [/quote]
              Dobro igra,12,3 poena,10,5 skokova,2,5 blokada koristan je.
              sigpic

Comment

U prvoj vodim 6-3 zahvaljujuci igracima Utah-e,Williams,Millsap i Al Jeff. %&ES7

U drugoj gubim 4-5...Stoudemire dominira u izgubljenim loptama sa 5,7 po mecu! 7&@%q
                sigpic

Comment

D-Wade i ja se koljemo, 4-4 je, on vodi u onim userskim kategorijama. #%d*
                  A, u prvoj zato razvaljujem Mela, 6-2. h5g6k8

Btw, imam 103 izgubljene lopte, aj da vidim da li moze neko da nadmasi. h5g6k8
                  sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2906.msg188173#msg188173 date=1288788015]
                    Carteru, od moje prve ekipe ne mozes nikako imati vise izgubljenih lopti. $#^%RT
                    Lebron i Wall dominiraju. $#^%RT
                    [/quote]a hteo si da ja tebi dam kobija i rose-a za njih dvojicu, jos me pritom ubedjivao da tvoja dvojica vrede duplo vise &*#GI(] $%&5@$A

Comment

Jebes izgubljene lopte, Wall 23.7 poena, 10.3 asistencije i 4 ukradene po mecu, a LB 20.4 poena, 7.2 asistencije i 4.6 skokova (i 5.2 izgubljene lopte $#^%RT ). ^%@7f
                      sigpic

Comment

imam offer I#^@8
                        dam ti rose-a za walla i jos nekog $%&5@$A
                        ja mislim da je posteno, jel tako ? &*#GI(]

Comment

Ja u prvoj 4-4 igram,a u drugoj vodim 7-2,ali mi zato Scola dominira 27.3 poena i 14.0 skokova.
                          TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

[quote author=carter985 link=topic=2906.msg188192#msg188192 date=1288789913]
                            imam offer I#^@8
                            [/quote]
                            Ma evo ti LB i Wall za Rose-a, kako nije posteno. +*@WT*48* $%&5@$A
                            sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2906.msg188196#msg188196 date=1288790347]
                              [quote author=carter985 link=topic=2906.msg188192#msg188192 date=1288789913]
                              imam offer I#^@8
                              [/quote]
                              Ma evo ti LB i Wall za Rose-a, kako nije posteno. +*@WT*48* $%&5@$A
                              [/quote]jel zajebavas il ozbiljno? $%&5@$A

eto thorton i wall za rosea? $a$7#

Comment

Jok, imao si svoju sansu $%&5@$A
                                sigpic

Comment

Working...
                                X