• Time
  • Show
Clear All

• Odg: NBA Fantasy 2010-11

Nedelja je svanula..u srce me ganula.. ^a%v &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

moze moze nedelja je odlichna !

Comment

[quote author=ЕлБиЏеј link=topic=2906.msg179081#msg179081 date=1287080192]
      Ja najranije sto mogu jeste ova nedelja veče , tj. za 3 dana .
      Inače , iako će kompjuter sam izabrati najbolji mogući tim , ja imam par taktičkih zamisli ( $#^%RT ) koje se ne tiču kvaliteta igrača , tako da ipak moram biti prisutan . Ali Bože moj , biće dobro i ovako i onako . h5g6k8
      [/quote]
      Nadam se da ti je taktika bolja od Pizonove. h5g6k8
      sigpic

Comment

Au, dobio sam odlican tim. Draft je urađen odlicno. &8@^J &8@^J &8@^J

Jedva cekam +*@WT*48*
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Daj bre link da glasaju ljudi, koga zanima sta si ti dobio na zamisljenom draftu. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Za sutra znam kako se bira na draftu, a ne kao sad da mi kompjuter izabere prvog najvažnijeg pika...

Ovakva mi je prva petorka: Mo Vilijams, Pol Pirs, Karmelo Entoni, Dirk Novicki i Al Horford.
            IO NON RUBO IL CAMPIONATO
            ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
            C'E SOLO L'INTER

Comment

Ala si ti neki T-Mac 7&@%q

Evo link gde trebate da glasate http://games.espn.go.com/fba/referenda?leagueId=61413
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Evo glasao sam i koliko vidim promjenjeno je za nedelju.
                TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Hocemo da odrzimo jos jedan probni draft nekih sat pre pocetka pravog?
                  Cisto da oni koji nisu bili sinoc vide kako to izgleda.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ae,mogli bi smo
                    sigpic
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Ko zeli neka bude u 21 veceras na forumu, ostavicu vam link.
                      sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2906.msg179369#msg179369 date=1287143867]
                        Hocemo da odrzimo jos jedan probni draft nekih sat pre pocetka pravog?
                        Cisto da oni koji nisu bili sinoc vide kako to izgleda.
                        [/quote]
                        Ajde. Slazem se.

Comment

ja se slazem bicu u 21 na toj probi generalnoj %&ES7

Comment

A jer igrao neko prošle godine ovaj fantasy?

Ne znam da li će mesta na draftu biti takva po onom redu ko se prvi prijavio u ligi taj bira prvi i tako dalje...
                            C'E SOLO L'INTER

Comment

Nece biti po tom redosledu, nego ce kompjuter po principu ofrlje izabrati. $#^%RT
                              sigpic

Comment

A bio bi dobar, imao bih 3.pika @(*6sd$%

Ovako mogu i zadnji da budem na draftu &*#GI(] h5g6k8
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X