Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Forte povredio koleno nece se vracati veceras...

neamju srece Bearsi...

Comment

• I toliko o PO Bas hoce...
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ochocinco uhvatio pas

Edit: Da kopiram potpis

Rob Gronkowski

I jos jednom

Rob Gronkowski
        Last edited by Nebojsa; 04-12-11, 19:42.

Comment

• Sta mislite o mecu Arizone i Dallasa , vidim malo ste pisali o tome Moze li Dallas uzeti ?
          Inace Pitsburg razbio Sinsinati , 28:7 sada , ocajno igra Sinsinati , specijalni tim im je ocajan , prokockali su cistu field goal situaciju na pocetku odmah. Ovo ce lagano Pitsburg privesti kraju
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• cekao sam za isplatu >42.5 poena Pitsburg-Sinsinati...poluvreme 28:7...3 minuta pre kraja 3/4 35:7... 18 minuta bez poena!? ((((((((((((

Comment

• Steta buraz moj... Ja sam tu svakako ocekivao under, ali da ce doci ovako, stvarno steta... Evo, ja sam igrao na Tebow-a, a on ce bas sad da izgubi/odigra nereseno. A, da ne pricam da Oakland nije mogao da se sastavi...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mene samo Chicago zeznuo.

Comment

• Cikago protiv Kanzasa samo field goal za celi mec , strasno , 3:10 zavrseno.
                  Majami razbio Oklenda , Tenesi dobio Bafalo 23:17 u gostima.
                  Hjuston ima prednost TD-a + 1 protiv Atlante 2 min pre kraja
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• I na Bears-e sam igrao i ono se k'o za kurac povredi Forte na pocetku utakmice. Evo sad ce Denver doci X. Meni, veceras nije sudjeno da dobijem bilo sta...
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ponderrrrrrrrrrrrrrrrrrr
                      sigpic

Comment

• Mozda se TT opet izvuce

Comment

• Minesota - Denver - 32:32
                          Jao kakav kraj

Comment

• TT ce opet da pobedi

Comment

• Cikago pao na 3 tiketa. Ilijaaaaaaaa ajde bre!!!

Comment

• Ljudi, gurajte sve pare na ovog usera Tebow-a, lik ne moze da izgubi...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X