Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sunce ti jebem, kakva 2 QB-a i hvatacke korpuse imamo, ovo ce biti fenomenalno.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Cruuuuuz

@Ljuba
      Ma video sam, valjda se menjaju on i Skelton od nedelje do nedelje.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Cruz je pro bowl igrac.

@Sone- bio je Kolb povredjen

Comment

• Steta, ipak je bio out... U svakom slucaju, bice ovo bruka utakmice, tacnije vec i jeste.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• E jbg, nece nista promeniti challangeom,bice nedovoljno dokaza za promenu odluke. Dobra ideja, falilo je 10 cm.

Comment

• Posto sam bio sprecen da gledam drugo poluvreme sam tek sad video da je Newton imao 3 rush td-a

Oborio je neki rekord

Comment

• Pa to je G-men pass rushing breeeeeeee!!!
                Al' kako se uvek probude protiv najjacih, bruka...
                sigpic

Comment

• Ne bi Ilija bio Ilija kad ne bi bacio bar jedan glup interception...
                  sigpic

Comment

• Kakav napad za Giantse ... Evo ga i TD , svaka cast
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Imao sam osecaj da ce i A-Rod baciti jedan, sasvim zasluzeno vodjstvo! Eh, da je jos i Osi tu uz Tuck-a, JPP-a i Kiwanuka-u, ne bi Rodgers ziv izasao sa Meadowlands-a.
                      sigpic

Comment

• Ilija!

EDIT: Uz epic def interference.

Comment

• Ilija za Hakeema Kad je jedan Charles Woodson bespomocan, onda stvarno

Comment

• Jos kad bi nesto uspeli da odbranimo...
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Jos kad bi nesto uspeli da odbranimo...
                              Hjudz trd daun trou, hjudz!

Comment

• Nista lepse nego kad vidim Brandon-a da ovako gazi preko ljudi!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X