Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jbg, namestio si zicer, sta sad kao, trebao sam da propustim?

Samo nastavite da potcenjujete Iliju, nije on ni bleda senka Peyton-a.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ilija samo da se uigra i ukapira sa ekipom, gotovo sigurno finale konferencije sa Patsima.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• RG III dominira

Comment

• Ajde bre Drew, ajde!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta uradi Peyton sunce ti No arm strength? Yeah, right...
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Sad svim silama uz Drew-a taticu! Nisu zasluzili da ovako NFL pisa po njima, ovo je muski sport i tako treba da ostane! Ajmo da se preokrene sezona!
              sigpic

Comment

• Texansi 4-0 samo tako nek nastave Arian Foster tenk

Comment

• WHO DAT?

TATICA BRE, TATICA!!!
                  sigpic

Comment

• Kardinalsi unistavaju Delfine u drugom poluvremenu Izgleda da ce i Arizona imati 4-0, pored Hjustona i Atlante
                    sigpic

Comment

• Sinsinati se ocekivano igrao sa slabasnim Dzeksonvilom Fin start i za Bengalse
                      sigpic

Comment

• Brees poludeo

Comment

• oho hoooooooo sta uradi Majami...neverovatna odbrana u postoru za touchdawn, zatim sjajan napad i umesto da gube sa 21-13, vode 21-14 U drugom poluvremenu bili su mrtvi sve do sad Ajmo delfini
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Heartbreak View Post
                            oho hoooooooo sta uradi Majami...neverovatna odbrana u postoru za touchdawn, zatim sjajan napad i umesto da gube sa 21-13, vode 21-14 U drugom poluvremenu bili su mrtvi sve do sad Ajmo delfini
                            70yrd TD

Comment

• Cincy rutinski, Andy i AJ Green + solidna odbrana = 3-1
                              sigpic

Comment

• ako Redskinsi opet izgube dobijen mec nek se ubiju;)

Comment

Working...
                                X