• Time
  • Show
Clear All

• Zlatnozubi 2 jarda po trcanju

Comment

• Cam to Smith again.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Al' osciliramo ove godine u pm, dobijemo Eagles-e, a onda izgubimo kuci od Seattle-a.
        Pa, dobijemo lude Bills-e, da bi se mucili protiv Dolphins-a.
        Samo ovde da se izadje sa W, jebes igru.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sva sreca pa su svi timovi u NFC Eastu nestabilni, inace da je sve islo kao sto je ocekivano, tesko bi G men do PO ove godine. Ovako imaju sanse, jer ce ovi ostali izgleda sasvim dovoljno zabrljati.

Comment

• S.J. je mada faka

Comment

• Jedva cekam da gledam ludog Boomera kako ce iskomentarisati ovu sizofreniju od nedelje.

Comment

• Baltimore se razmahao, shvatili su da od Flaca nema leba, pa se prebacili na Ricea i to sada daje rezultate. Bice to bas zanimljivo do kraja.

Mac sudije vam upravo poklonise pobedu.
                Last edited by Nebojsa; 30-10-11, 19:27.

Comment

• Kakav igrac postaje Cruz

Comment

• Victor madafaka Cruz

A, tek Ilija matori Bog vodi ekipu kako se ocekivalo od njega jos od pocetka sezone! Ajmo sad odbrana!!!
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Suggs unistava Arizonu...

Da li ce Brees uspeti da preokrene?

Comment

• Jbg ako Ramsi ovo prokockaju ...
                        Sad ce ovaj ludak da ubode FG

Comment

• Nema, ukljucujem se u St Louis da gledam najveceg cara u NFL-u kako preokrece 3 TD-a razlike za 15 minuta.
                          sigpic

Comment

• 2 sacka za redom Giantsa

edit : I sada int Webstera za kraj
                            Last edited by Ljuba90; 30-10-11, 19:53.

Comment

• E jbg Drew, razocara me samo sto sam se ukljucio.
                              sigpic

Comment

• Pognite se Ramsima

Comment

Working...
                                X