This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by najob View Post
    ako Redskinsi opet izgube dobijen mec nek se ubiju;)
    evo omasise sut sa 30-ak jardi
    sigpic

Comment

• Cundiff opet promasi FD...od gotovog prave veresiju

Comment

• auuu jbt i ovaj Majami ne zna da zavrsi mec...prosle nedelje imali lepu prednost na kraju Dzeci izvukli produzetak i pobedu, a evo izgleda da ce i Arizona tako nesto uraditi
        sigpic

Comment

• sta sam rekao kakvi klosari
          sigpic

Comment

• a tek Redskinsi sta rade...jel moguce ovo

Comment

• I drugi put za redom poraz nakon produzetaka
              sigpic

Comment

• Da vidimo RG-a, za sada dobar pocetak drive-a.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tako jeeeee Bravo redskinsi
                  sigpic

Comment

• Mogli su to ranije resiti, al ajde ovako je sladje.

Comment

• Samo potpuno nehumano stvorenje moze navijati protiv Breesa
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Teeeeeeeboowwww

Comment

• Kako smo sinoc debilno izgubili, prvo nepostojeci DPI, pa onda kompenzacija i nepostojeci OPI koji nas je vratio vise nego sto je kazna pre te donela. Tynes je tacno i promasio za tih par jardi, prosto smesno kako se mrtva Philadelphia provlaci ove sezone.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Kako smo sinoc debilno izgubili, prvo nepostojeci DPI, pa onda kompenzacija i nepostojeci OPI koji nas je vratio vise nego sto je kazna pre te donela. Tynes je tacno i promasio za tih par jardi, prosto smesno kako se mrtva Philadelphia provlaci ove sezone.
                            Oni su mi uz Jetse najgadniji.

Kada vidim onog keroubicu dodje mi da polupam monitor.

Smesan tim realno.

Comment

• Jebes ga Ljubo, nisu ni smesan tim, al' nisu ni top tier, otresla ih Zona sa 30%. Da nismo igrali na leru 28 minuta, dobilo bi se ovo sa 10 razlike.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Jebes ga Ljubo, nisu ni smesan tim, al' nisu ni top tier, otresla ih Zona sa 30%. Da nismo igrali na leru 28 minuta, dobilo bi se ovo sa 10 razlike.
                                Ma ne mislim da su losi,nego su mi njihovi igraci ko pajaci neki. 90% njih mi je ogavno,smesno itd

Postujem samo McCoya,Celeka,Babina.

Comment

Working...
                                X