Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Da, to i mene zanima, vezano za reprezentaciju Engleske? Zašto nema prenos Engleska - Crna Gora?
    "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Mora da RTCG ima ekskluzivu, prenosi SK Hrvatska.
      sigpic

Comment

• SK EUROLEAGUE - DIREKTNI PRENOSI

(pocetkom naredne nedelje ce se znati na kojim kanalima ce biti prenosi ostalih utakmica)
        It is not the violence that sets a man apart.
        It's the distance he's prepared to go.

Comment

• http://www.tvarenasport.com/sportski...o-prenos-23826

sigpic

Comment

• SK1, 17. oktobar

17:30 Eurolegaue STUDIO Kombank Arena DIREKTNO
            19:00 Euroleague: Crvena Zvezda–Lokomotiv Kuban DIREKTNO
            21:00 Euroleague STUDIO Kombank Arena DIREKTNO
            21:10 Euroleague: Konferencija za medije DIREKTNO
            sigpic

Comment

• Ljudski je nadati se. Nada umire poslednja.
              It is not the violence that sets a man apart.
              It's the distance he's prepared to go.

Comment

• dajte nam WWE-a

Comment

• Ovo je sportska televizija.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ma salim se Inace WWE kako ja znam spada u sport jer prenose Sky Sports

Comment

• http://sport.blic.rs/Kosarka/Evropsk...na-Sport-klubu

Sport Klub je, kao i prethodne godine, obezbedio ekskluzivno pravo na direktne prenose svih utakmica.

"Preuzimanjem ekskluzivnog prava na prenose svihu takmica košarkaša Zvezde i Partizana u Evroligi dajemo mogućnost našim gledaocima da uživaju u vrhunskom kvalitetu slike i tona, zanimljivim komentatorima i poznavaocima košarke. Po tome smo i postali poznati i izdvojili se u regionu, ali i stekli naklonost brojnih ljubitelja sporta. Uz goste u studiju, gledaoci Sport Kluba će moći da vide i atmosferu sa parketa na utakmicama u Beogradu, direktne prenose konferencija za novinare i brojne druge zanimljivosti ovog vrhunskog košarkaškog takmičenja. Ljubitelji košarke, vaše je samo da se izborite za daljinski upravljač", izjavio je Nemanja Simeunović, direktor Sport Kluba i dodao da će stručni konsultant tokom svih prenosa i razgovora u studiju biti Aleksandar Trifunović.

"Aleksandar Trifunović je naš proslavljeni stručnjak i trener brojnih evroligaških klubova. Izuzetna nam je čast što je pojačao našu ekipu košarkaških stručnjaka", naglasio je Simeunović.
                      sigpic

Comment

• Још да се ускоро узме пренос АБА лиге, па да љубитељи спорта у свим најквалитетнијим лигама уживају на СК.
                        Данас нама кажу, деци овог века, да смо недостојни историје наше, да нас захватила западњачка река и да нам се душе опасности плаше...
                        sigpic

Comment

• Italijanska kosarkaska liga na SK, ali nije to sve, da vas malo drzim u neizvijesnosti
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                            Italijanska kosarkaska liga na SK, ali nije to sve, da vas malo drzim u neizvijesnosti
                            Jel' isti sport

Comment

• Jeсте, једна добро развијена Западно-Европска земља.
                              Vegetarian stuff is wrong ! You're supposed to eat the cows. They're big, lumbering, stupid things...They'd be everywhere if we didn't eat them.

Comment

• Volleyball champions league /muški i žene/ prijenosi počinju u utorak 22.10 na SK3.

Comment

Working...
                                X