Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Dusan View Post
    Ne znam zasto je EG nezadovoljan. Hornets-i ce da budu jaki kao crna zemlja.
    Bice jaki, al kad prodje godina, mozda dve... Ne moze se odma ocekivati PO. Zato je EG nezadovoljan...
    sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
    -Jürgen Klopp

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
      Kad?
      '14-'15, ili one tamo
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
        '14-'15, ili one tamo
        Ma nema od toga nista. Davis ce biti zver,Rivers tesko.

Comment

• Originally posted by Freshman91 View Post
          Bice jaki, al kad prodje godina, mozda dve... Ne moze se odma ocekivati PO. Zato je EG nezadovoljan...
          Plejof nece videti ni u Finiksu, a NO ima mnogo veci potencijal od njih.

Trenutno kome jos traje ugovor u Finiksu:Gortat, Cildres, Dadli, Gortat, Moris, Telfer i Vorik.Nemam pojma sta on vidi tu.
          Ja bih gurnuo Fraja na trojku i jurio neku cetvorku:Bas, Hikson, Lendri, Hamfris i Iljasova.Kada bolje razmislim male su sanse da ce se to desiti, jer nema sanse da ce Fraj i Bizli ako bude dosao da dele minutazu.
          Veliko je pitanje koliko ce Gortat biti produktivan bez Nesa i kakva ce biti njegova saradnja sa Marsalom ili drugim plejem.

Comment

• Brat Mirza
            sigpic

Comment

• Kevin Durant: James Harden ne ide nigde.. Ukoliko bude potrebno, lično ću ga plaćati koliko god treba.
              Цар.
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
                Цар.
                Treba neko da mu isprica pricu o stvari koja se zove salary cap

Comment

• Ај бежи није то поента.
                  Arise, Serbia!
                  Now wake up
                  And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                    Treba neko da mu isprica pricu o stvari koja se zove salary cap
                    U pravu je KD, mogu oni preko salary cap jer imaju Harden-ova bird prava, samo sto ce morati da placa i luxury tax.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      U pravu je KD, mogu oni preko salary cap jer imaju Harden-ova bird prava, samo sto ce morati da placa i luxury tax.
                      Prava je seka persa, cus on ce da mu placa da ostane.

Comment

• Hill-ov ugovor sa Pacers-ima je 40 miliona. S obzirom da Dragic hoce 10 po sezoni, to je za njih bargain, slicnih su i godina. Otprilike ce Goran tek sad dobiti karu od onih 10 milijuna godisnje.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Woj:
                          The Knicks have emerged as front runners to land Steve Nash in a sign-and-trade deal, league sources tell Y! Sports.
                          Knicks, Suns are in the critical stages of discussions on a sign-and-trade deal that would pay Nash $27M-$30M over 3 years, sources tell Y!
                          NY package would include Iman Shumpert, Toney Douglas and likely 3 low money players to get Nash salary needed to close gap on Toronto offer
                          http://sports.yahoo.com/news/nba--kn...teve-nash.html
                          Last edited by Урош94; 04-07-12, 18:22.
                          Arise, Serbia!
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Briljantni tradeovi Knicksa se nastavljaju
                            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• "You're going to trade to overpay for a 30-year-old Johnson? Well we're gonna trade to overpay for a 38-year-old! How you like that?!"

sigpic

Comment

• Ako dodje Nash na 3 godine e to je onda druga prica Doduse videcemo , ako ga potpisuju samo da ne bude na godinu , sta ce nam jednu godinu , 3 vec moze
                                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Working...
                                X