Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jos uvek pokusavaju da naprave sign and trade. Nije ni Houston potpisao sa Asik-om.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sve mi se vise cini da ce da Batum da ode. Ako ne bude nikakve ponude Minesote, moze da potpise QO od 5 miliona, odigra jos ovu sezonu za Portland i ako mu se stvarno igra u Minny ode tamo za dzabe.

Hjuston ceka Hauarda, ne moze da se zadovolji Asikom, au, carevi.
      Last edited by Reise; 13-07-12, 09:58.
      sigpic

Comment

• Ma zajebavaju se ovi moji kukaju kako ce vas GM da ceka do isteka 72 sata da izjednaci ponudu da bi nas zajebavali a onda mi cekamo kao pokusavamo da izmolimo nesto, mislim da nema vajde od toga. Ovo sto kazes za cekanje od godinu dana mislim da se nece desiti. Love je vec izvrsio pritisak na upravu da tim mora da pobedjuje sledece sezone tako da ne verujem da imaju taj luksuz da mogu da cekaju, ako bi i dosao Batum sledece sezone morao bi da dodje za manje pare.

Comment

• Is Michael Redd a legitimate option for the Bulls? He sported a higher PER than Korver, Brewer, and Hamilton.

FUCK YEAH, PER!!!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• http://blogs.dailyherald.com/node/6997

Evo Mac ovde sigurno PER nisu gledali.

Comment

• Znas sta je tuzno, jurimo Tolliver-a.
              Toliko tuzne igrace jurimo, sramota me i da pisem ovde. Samo da se meni moj brat D vrati ziv i zdrav, lako cemo za ostale nedace.

In other news, Kwame in Philadelphia!!!

P.S. Licke jos jedan odlican dodatak forumu. ;)
              sigpic

Comment

• Ma dobrica je Tolliver znacice za atmosferu u ekipi ja bi voleo i da ga zadrzimo zbog toga.

Ipak je Trolliver lice fransize.

P.S. Hvala.

Comment

• Originally posted by Licke View Post
                  P.S. Hvala.
                  Sali se brate, navijas za Minesotu, samo ti i moj drogirani cimer u univerzumu Niko vise

Btw Marson ubacio 18 za poluvreme.

Comment

• Sta cu kad sam takav, sav naopak.

Ma prestale price da ce da ga trejduju bilo kome ko se javi pa moze lepo da razmislja samo na igru.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                      Sali se brate, navijas za Minesotu, samo ti i moj drogirani cimer u univerzumu Niko vise

Btw Marson ubacio 18 za poluvreme.
                      Ima tema za letnju ligu, nemoj da si trol, vidis da sam se okomio na Majamijevce, cuvaj se.
                      sigpic

Comment

• Btw, niko da prokomentarise sto je Kwame dobio novi ugovor.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Btw, niko da prokomentarise sto je Kwame dobio novi ugovor.
                          Sramota za kosarku! Petar Popovic je bolji od njega.
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Kwame Brown has made over $50 million in the NBA for being just humungous. That's a businessman, if you ask me

Comment

• Wait. It's Friday the 13th and Kwame Brown signed a contract. This is what the universe intended.
                              Kwame Brown Career NBA Salary Earnings: $58,227,908

sigpic

Comment

• Da ljubi coveka sa mog avatara u zadnjicu do kraja zivota.
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X