Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ljuba90 View Post
    Zasto su Sunsi izabrali pikove pre nego Shumperta i pikove?
    Steve je zeleo u LA, nisu zeleli da mu prave problem. Cak je odbio 11 miliona vise koje bi dobio u Raptors-ima, covek je ljudina.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nash appealed to Suns management to send him to lone suitor of four finalists that could keep him in title hunt & within hour flight of kids

Kao sto sam i pretpostavio... Hey, I'm starting to become good at this!
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Opa , nece kod nas izgleda , vise voli jezerase Realno ce Lejkersi da sabiju sledece godine na zapadu
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Al ga je primio Toronto, auuu
          sigpic

Comment

• Originally posted by Miko View Post
            Opa , nece kod nas izgleda , vise voli jezerase Realno ce Lejkersi da sabiju sledece godine na zapadu
            Sta ce bre da sabiju, ima da mu saspe Rasel 40 any given night u facu.

Comment

• Originally posted by Reise View Post
              Al ga je primio Toronto, auuu
              A mene ovde ubedjuju u svakakve price

Lakersi jos samo da produze Ebanksa i to je to

Comment

• MJ juri Gorana, mada sta znam, meni licno ako neko vredi u Bobcats-ima, onda je to mali DJ.
                sigpic

Comment

• Just going up online: Michael Beasley has committed to sign with Phoenix Suns on a three-year, $18 mil, sources close to situation tell ESPN

Just wow
                  sigpic

Comment

• Nash u Lejkersima ? ^^
                    sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Phoenix se dogovorio sa Draganom, 4 godine, 34 miliona, otprilike nesto slicno kao sto je dobio George Hill. Am I a prophet or what!?
                      sigpic

Comment

• Au, ima B-Easy da pokida u Phoenix-u.
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Ima da luduje kod Dzentrija, jedno 30 suteva po utakmici ce da ima.
                          sigpic

Comment

• Ekstra mu je bila prva sezona u Wolves-ima, rodjeni scorer.

Nadam se da ce uspeti u Phoenix-u, ogroman talenat, steta da se to upropasti.
                            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Pau ostani sve ti je oprosteno.
                              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Kako ce Gasol i Drew pokidati sa Nashom.Samo jos jednog u odbrani da dovedemo i to ce biti super.
                                "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Working...
                                X