Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Igrao Noa veceras ili ne, Asik ce poceti u startnoj petorci.

Noah was seen at shootaround limping, but taking free throws nonetheless. As of right now, Omer Asik is starting for the Bulls as they face elimination against the Sixers on Tuesday

Comment

• Ne treba da igra Noah, neka se lepo sacuva i odmori za OI, nema smisla da sili samog sebe bez razloga.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• “I don’t know, Pop. Look, shouldn’t you be paying attention to this game?”

“It’s in the bag. This series is over. Hey, wanna see me play Boris Diaw at point guard?”

“That’s OK, Pop.”
        Gejm over.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Ne znam da li je neko napisao, ali Baron pokidao ACL, MCL i jos nesto, bice najmanje godinu dana u autu. Vrlo je moguce da ce zavrsiti karijeru.
          Ponovo ce na kraju PO da izadje Stern i da kaze kako je sezona bila ubrzana, playoff buran, ali da to nije razlog ovolikim povredama. Neeee
          Originally posted by Brajkula
          Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• pa kad skoro svaki drugi dan igraju utakmice
            kako da se ne povrede
            a i tibodo je pokusavao koliko toliko da odmara rouza ali nije islo

Comment

• http://hangtime.blogs.nba.com/2012/0...efending-melo/

To ti je kad si iz Meksika.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                Videćemo noćas. Verujem da je spremio dobru TAKTIKU!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

• Jbt, Lejkesri moraju do pobede u Denveru, ali sa ovakvo losom igrom ce biti tesko. Ne moze Kobe svaki put da pogadja njegove suteve, a Bajnam se kurcio pred utakmicom kako su ''close-out games'' , a njega tokom Meca dominirao Mcgee.

Comment

• Opusteno, cimaju ih malo Jezerasi
                    Originally posted by Brajkula
                    Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Нисам могао данас да окачим боксове са синоћних утакмица, имао сам много да учим, а сад ценим да нема потребе. Нећу моћи ни сутра, јер и сутра морам да учим. А од прекосутра опет качим све.
                      Ако има неки добровољац нек окачи уместо мене сутра. Сецкам са http://sports.yahoo.com/nba.
                      Arise, Serbia!
                      You fell asleep long ago,
                      And have lain in the dark.
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Kad se Artest vraca , na 6. ili 7. ?
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                          Kad se Artest vraca , na 6. ili 7. ?
                          Na sedmoj ako se bude igrala.

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
                            Нисам могао данас да окачим боксове са синоћних утакмица, имао сам много да учим, а сад ценим да нема потребе. Нећу моћи ни сутра, јер и сутра морам да учим. А од прекосутра опет качим све.
                            Ако има неки добровољац нек окачи уместо мене сутра. Сецкам са http://sports.yahoo.com/nba.
                            Ne brini Uki nista ;)
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja ne znam cemu da se mi nadamo veceras Bibi i Daglas demoliraju na plej pozicijama danas
                              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                                Ja ne znam cemu da se mi nadamo veceras Bibi i Daglas demoliraju na plej pozicijama danas
                                Ti si druže u jednom od svojih ranijih postova napisao nešto ovako, parafraziram:"Ja navijam za Knicks-e zato što volim Ronny Turiaf-a. U kom timu on bude igrao ja ću navijati za taj tim."
                                Znači, ti večeras lepo na avatar Turiaf-a i nadaš se pobedi Heat-a.
                                Ja jesam mator ali me pamćenje još nije izdalo.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                                sigpic
                                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X