Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Da nisam admin, bila bih ubedjena da me je NI blokirao
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Bojana,

Ti si primijetila gresku a 147 lapsus. To je razlika. Lapsus je toliko trivijalan gresaka da bi trebalo biti ocigledno o cemu se radi.

Comment

• Originally posted by NI View Post
        Bojana,

Ti si primijetila gresku a 147 lapsus. To je razlika. Lapsus je toliko trivijalan gresaka da bi trebalo biti ocigledno o cemu se radi.
        IW=10 poena
        Majami=10 poena
        a ti si rekao da je osvojio 20 poena na hardu

jbg. prilika je bila isuvise lepa da te ne zezam, ali tvoj je problem sto to ne vidis i sve ozbiljno shvatas

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ne NI
          Rekla sam veoma optimisticno cak i za tebe... a znam da, bar kada je Novak u pitanju, nisi nikada ni pod kojim uslovima pesimistican

I sad jedna opaska ili paradoks...ne slazem se ja sa puno ljudi ovde u misljenjima, pogotovu oko Novaka, kao sa tobom, ali isto tako jako retko se razumemo iz prve...uvek je potrebno neko novo objasnjenje ili sa tvoje ili sa moje strane

tt
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• olja,

Znam. Ima tu i malo jezicke/dijalektne razlike, pa generacijska razlika, pa profesionalna deformacija, pa zenska inticija koju ja ne osjecam...

Bio sam pesimista dva puta iza RG 2014. i iza Miamia 2018. Zapravo i sad sam pesimista.

Ja smatram Novaka najboljim teniserom u istoriji! I smatram da je trebao osvojiti vise od 20 GS-ova i da jos i sada moze osvojiti 7-8 ako se uspije potuno oporaviti. A ja predvidjam GS tu i tamo. To je pesimizam.

Bojana,

10+10=20+180=200

Da, zezala si me. Nisi zadobvolja jer nisam dao gusta. Sad sam dao gusta (to je dalmatinski izraz). Dakle, sve je u redu.
            Last edited by NI; 08-06-18, 20:47.

Comment

olja,

Znam. Ima tu i malo jezicke/dijalektne razlike, pa generacijska razlika, pa profesionalna deformacija, pa zenska inticija koju ja ne vidim...

Bio sam pesimista dva puta iza RG 2014. i iza Miamia 2018. Zapravo i sad sam pesimista.

Ja smatram Novaka najboljim teniserom u istoriji! I smatram da je trebao osvojiti vise od 20 GS-ova i da jos i sada moze osvojiti 7-8 ako se uspije potuno oporaviti. A ja predvidjam GS tu i tamo. To je pesimizam.

Bojana,

10+10=20+180=200

Da, zezala si me. Nisi zadobvolja jer nisam dao gusta. Sad sam dao gusta (to je dalmatinski izraz). Dakle, sve je u redu.
              Tačno ti treba zabraniti da ulaziš ovde dok god se ne presvučeš i odeš na plastičnu operaciju - uradi nešto čovječe sa tom facom, "nemere" se gledati u tebe
              Last edited by torpedo; 08-06-18, 20:50.

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
                Tačno ti treba zabraniti da ulaziš ovde dok god se ne presvučeš i odeš na plastičnu operaciju - uradi nešto čovječe sa tom facom, nemere se gledati u tebe
                To je sve do Novaka. Nije do mene. Osim toga, Federer je tako seksi. Zar ne bojana?

Comment

• N1, šta je sa tobom i ženama - malopre Olja a sad Bojana malim slovom, Federer i Novak velikim

Comment

• Jedino ti NI priznajem male raskorake zbog zenske intuicije ovo pre toga ne

tt
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

N1, šta je sa tobom i ženama - malopre Olja a sad Bojana malim slovom, Federer i Novak velikim
                      Seksizam.

Comment

N1, šta je sa tobom i ženama - malopre Olja a sad Bojana malim slovom, Federer i Novak velikim
                        To je video od Bojane

tt
                        sigpic

Comment

To je sve do Novaka. Nije do mene. Osim toga, Federer je tako seksi. Zar ne bojana?
                          Jeste, vidim i ti si to primetio

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            Jeste, vidim i ti si to primetio
                            Ko to moze ne primijetiti?

Comment

Ko to moze ne primijetiti?

sigpic

with experience.

Comment

• Da vas dvoje niste zalutali još kad sa naslovne vidim ovo

Comment

Working...
                                X