X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Promaja hoce da dobije po pičci.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Miami without Bosh < Miami without Wade. Fucking fact.

Comment

• Nemoj bre da silis, vidis da nece.
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Hahaha kakav kamenjar ovaj Vejd. Idi bre. Trenutno je Vestbruk dve klase iznad Vejda.
          Cuj prvi maj

Comment

• Kad bi se povredio sad, castio bih ceo forum. Kakva dzukela neotesana, govedo raspalo.

Comment

• Al' se Wade raspada sunce ti jebem. I, onda ce na kraju pogoditi sut koji ce prelomiti utakmicu.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Al' se Wade raspada sunce ti jebem. I, onda ce na kraju pogoditi sut koji ce prelomiti utakmicu.
                Bez LeBrona ovaj tim se bori za PO i veliko je pitanje da li ulazi u isti. Veliko pitanje.

Comment

• Не баксузирај Мек.
                  Хвала Богу да и Гренџер убоде нешто. Фале много он и Џорџ. Само да се и они укључе у игру и ово се лагано добија.
                  Arise, Serbia!
                  You fell asleep long ago,
                  And have lain in the dark.
                  Now wake up
                  And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• meni nije jasno kako je majami jos u ovoj tekmi sa ovako slabom igrom
                    It is not the violence that sets a man apart.
                    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                      meni nije jasno kako je majami jos u ovoj tekmi sa ovako slabom igrom
                      Da ima J.R. Smitha mesto ovog bio bi blizi.

Comment

• Dogorelo mu sto nije najbolji, vidjeno sta ce da se desi. Mac se secas na pocetku sezone kad sam ti pricao o njegovoj sujeti i sta ce sa njom da bude?

Comment

• Bezautoritativni Spolstra i Vejd, dve sisice. Vejd nema meru ali nema.
                          Cuj prvi maj

Comment

• Heat shooting 9% (3-33) from three in this series.
                            Arise, Serbia!
                            You fell asleep long ago,
                            And have lain in the dark.
                            Now wake up
                            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• MVP, a seti se kako si kukao sto je Wade dobio namernu za ono u prosloj utakmici.

Izvinite, morao sam, bilo je jace od mene
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                MVP, a seti se kako si kukao sto je Wade dobio namernu za ono u prosloj utakmici.

Izvinite, morao sam, bilo je jace od mene
                                Ko kukao? Ja sam bas navijao da bude namerna da se zapali atmosfera, malo si se zajebo...

Comment

Working...
                                X