X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ljuba90 View Post
    Samo strpljenje,veruj mi...
    Ja jedva cekam. Znas koliko bi znacilo ovome da odmori, da ne udje iscrpljen u svaku sledecu jer svaku igra za 3 igraca.

Comment

• Originally posted by delgado View Post
      Vejd nije ni medju 15 najboljih u ligi , krsina raspala.

Čoveče!

Vrćemo se, vrćemo! Tu je James!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Kako se sprdaju West i Hibbert, kao protiv mladjih pionira. Dodaju se u srcu reketa na 2 metra razdaljine.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta ovo izlazi vise, cetvrta jebem ti kos.

Comment

• Sta si nabio glavu dole konju.

Comment

• Zajebani su, mnogo su zajebani.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Zajebani su, mnogo su zajebani.
                Na 9 je ostavio Wadi mocnom na 9 vratio se 0. Nije on ono sto se misli da jeste. Daleko je od toga.

Comment

• Indiana na nivou. Jos jedan neizvestan mec u najavi.
                  Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Mislio sam na Pacers-e, ne znam sta si ti izvukao

Al' kako mrzim ove zenske faulove, pa PO je majku mu, pusti ih da igraju. Miami da nema ovoliku pomoc kriterijuma bila bi veca razlika.

P.S. Seti se sta sam ti ja pricao pre par meseci.
                    sigpic

Comment

• kad bacas dole takav pas, desna strana mora biti otvorena.
                      odlicno igra indijana, odlicno.
                      It is not the violence that sets a man apart.
                      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Mislio sam na Pacers-e, ne znam sta si ti izvukao

Al' kako mrzim ove zenske faulove, pa PO je majku mu, pusti ih da igraju. Miami da nema ovoliku pomoc kriterijuma bila bi veca razlika.

P.S. Seti se sta sam ti ja pricao pre par meseci.

6 gresaka sudija je bilo protiv Majamija za sada. Brojim svaku.

Comment

• Nemoj zajebavati, svaki prodor je maltene bio faul. A, dam glavu da ne brojis greske na stetu Pacers-a, a bilo ih je sigurno. Tako da, bolje se mani sudija dok ne bude bas ocigledno, gledaj utakmicu kao covek.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                            6 gresaka sudija je bilo protiv Majamija za sada. Brojim svaku.
                            od tih kojih si izbrojao bile su maksimalno dve, bez ljutnje

Comment

• Wade u opasnosti da bude na 0 na kraju poluvremena. Wow...
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• takav je kriterijum i na jednom i na drugoj strani

Comment

Working...
                                X