Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• NY serija 15:2 pa onda domaći 14:1, na kraju ipak uspeo NY da izjednači...
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

• 20 razlike na poluvremenu.

Wittman je vec u prvom poluvremenu poceo da odmara Wall-a. Ovo je vec dobijena utakmica. Uzivanje je gledati kada tvoj tim vodi dva razlike,makar to bilo i protiv ispovredjivanih macaka

Young,Blatche odlicni za sada. A Vesely je lepo iskoristio svoje minute. 4 poena,5 skokva,2 blokade i paklena odbrana.

Comment

• Da, zaboravio sam na Wilson-a. Ma samo da se Baron oporavi, mislim da ce to biti potpuno druga slika. Koliko god njega nece sut, toliko ne treba da ga obeshrabri. Na kraju krajeva, bar razigrava svoje saigrace.
        Originally posted by Brajkula
        Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ljudi Melo je po meni jedan od najacih igraca 1 na 1,tu problem po meni lezi u treneru,nezna Mike da poslozi ekipicu,a ima odlicne momcice u sastavu,da je vama Adelman i Minesote cudo i napravio,barem u regularnom delu,ako ga vec pominjem tipujem da ce deckice iz Minesote odvesti u doigravanje!???

Comment

• Kakva banana Derrick-a, brutalno je napredovao u odbrani.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Malo smeha nikad nije na odmet

Comment

• Koliko je Rip dobar igrac to je bruka i sramota, bio je u zapecku u Detroit-u zadnjih par godina, pa sam i zaboravio kakva je zver u pitanju.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Uuuuu definitivno. Kakvo je uzivanje bilo gledati ga u godinama kada su osvojili prsten i naredne kada su igrali finale sa Sparsima.

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Lebron show
                    Daye nas dere malo trojkama, ali sredice se to.

Comment

• Originally posted by MakiVW View Post
                      Uuuuu definitivno. Kakvo je uzivanje bilo gledati ga u godinama kada su osvojili prsten i naredne kada su igrali finale sa Sparsima.
                      Jesi video kako je povukao kontru i ona promena iza ledja, strasno! Definitivno jedini bolji komplementar Rose-u bi bio JR, a i to pitanje s obzirom na ludu glavu.
                      sigpic

Comment

• Jesam!!! Uplasih se da se i on ne povredi :/ a D-Rose MUNJA !

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Sta se desava u Chicagu? Mi za sad bez problema...

Comment

• Originally posted by MakiVW View Post
                            Jesam!!! Uplasih se da se i on ne povredi :/ a D-Rose MUNJA !
                            Poceo je opasno, a veceras bez Lu-a mora podneti na sebe sav teret u napadu uz Rip-a. Ocekujem 30+, samo da ne pogorsa povredu.
                            sigpic

Comment

• BUUUUUUZZZZZZZZZZZZZZZER BEAAAATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ohohohoooooooooooooo
                                sigpic

Comment

Working...
                                X