Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Marshon u elementu. Tri trojke zaredom. Stone cold killer.
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• igra li neko sem netsa ruzniju kosarku od filadelfije?

Comment

• Lepo prvo poluvreme, mada je moglo dosta bolje. Rose u drugoj opet pasivan. Prebacujem na Minesotu, koji su otprilike najbolja ekipa za gledanje, posebno kući.

Barnjani ih jebe ovako celu?
        Last edited by ChicagoBullsFan; 10-01-12, 02:09.
        This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Vizardsi igraju najruzniju kosarku 100%.
          sigpic

Comment

• Како мрзим кад Минесота направи неку серију и онда почну да шутирају тројке. И обавезно маше све. Идите бре људи на сигурније, ако вам већ то кренуло.
            Arise, Serbia!
            You fell asleep long ago,
            And have lain in the dark.
            Now wake up
            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• au kakvu je sada bananu popio lav... xD

Comment

• Originally posted by Popaj View Post
                Prebacujem se da gledam Philu, milina jedna...
                Ne odustaj od Toronta. Sad će Andrea to da reši

Oni beše zovu Clippers-e lob city, nek vide Knicks-e, koliko samo alley up-ova danas...
                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                C'E SOLO L'INTER

Comment

• Originally posted by myxx View Post
                  igra li neko sem netsa ruzniju kosarku od filadelfije?
                  Nisi odgledao sve tekme... Phila ove godine najvece iznenadjenje, veruj mi
                  http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                    Vizardsi igraju najruzniju kosarku 100%.
                    +10

Za 48 minuta, nijednu akciju nisu napravili. NIJEDNU! Sve jedan na jedan, eventualno baci ako baš ne može da pogodi. Ali su u tranziciji zveri.
                    This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by Krle View Post

Oni beše zovu Clippers-e lob city, nek vide Knicks-e, koliko samo alley up-ova danas...
                      NY je putujuci cirkus, ne treba im bolji nadimak.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajde bre Love, nemoj da propustis 20/10 protiv Toronta.

Comment

• Love sut 3-15.
                          Mislim da ima dve mozdane celije valjda bi bar malo oladio kad vidi da ga nece.......

Comment

• Originally posted by Krle View Post
                            Mislis J Johnson ne znam cime se napumpao u tajm autu, nikad nista od njega
                            http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• igraju oni ok, najjacu su odbrana po meni, a i odlicni su sto se atletskih sposobnosti tice ali kada neko smiri igru i ne da im da igraju na kontre, tj kratke napade izgube se skroz... Kaop da im je murinjo trener

Comment

• Kakav slugfest u Kanadi u drugom poluvremenu, nema ni 60 poena.
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X