Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jbt, ovi idioti cekali 10 sekundi da naprave faul. Jebem ti zivot k`o njih placa.
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Augustin!

Comment

• DJ! Kakva masina od igraca!

Comment

• Strašno kol'ko userska trojka, al svaka čast...

Makar 1 poen razlike nek bude...
          IO NON RUBO IL CAMPIONATO
          ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
          C'E SOLO L'INTER

Comment

• Joj, otvorena trojka, steta.

Comment

• Kakva sreca, ostavise debili DJ-a samog... Au kakav je kurton od ekipe ovaj New York, strasno...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jeste li videli kako je ovaj debil krenuo da udvaja onog dripca a ostavio D.J-a samog, a ovaj im upakovao trojku samo 10 sekundi ranije. O zivote, debila.
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• kakva doktorska odbrana ny no sto se kaze, bolje biti sretan bego pametan

Comment

• Melo namerno promasi slobodno.

Comment

• Odbrane nema uopšte. I nije toliko loše ovih 87 primljenih poena onda... Chandler igra sve bolje i bolje, dosta znači timu...

Od sutra nema više league pass, a baš sam se navik'o...
                      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                      C'E SOLO L'INTER

Comment

• Tako je Thibs picka mu materina, Derrick i Lu napolju 4 minuta pre kraja.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakva reakcija na ulazak Skalabrinija

Comment

• Baki moj al se ovde komentarise svaka vam cast
                            sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• The man, the myth, the LEGEND! hahahah i dade koš. Dobra utakmica. Pozdrav svima.
                              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Detroit u poslednjoj cetvrtini dao 9 poena

Comment

Working...
                                X