Clear All

• Je'l maši nešto Boozer?
    Bargnani više od 45 minuta na terenu!

A klupa NY samo 3 poena
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

• Da mi je znati ko je istripovao Rosa da mu ide za tri. Upropasti svoje statistike tim trojkama. 1-6 zasad.
      This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Ali koliko je krvav Radman, samo visi na onoj trojci i ceka da neko stvori visak. Bog.
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
          Da mi je znati ko je istripovao Rosa da mu ide za tri. Upropasti svoje statistike tim trojkama. 1-6 zasad.
          Dve su bile na krajevima cetvrtina i jedna na kraju napada. Ko jebe statistiku anyways.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Fields zaboravio da igra košarku... Kao i TD.

Melo mora sad da preuzme ovu utakmicu i da završi posao, miran je nešto za sada...
            C'E SOLO L'INTER

Comment

• Radmanović 35+ minuta
              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                Radmanović 35+ minuta
                Kad je Marvin povredjen.

Comment

• Luol-u izgleda jos teske noge, za korak je sporiji, sutevi su mu kratki, tesko istrcava kontre...
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako mi je zao Deron-a, raspada se ove sezone, ne mogu da ga prepoznam, a to je uglavno zbog saigraca. Nema covek s kim da igra, svaki Nets-ov napad je toliko statican da ja nemam reci. Daju Deron-u ili eventualno Brooks-u loptu i svi stoje i cekaju da ovi nesto urade.
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Opa 82-82 u MSG-u

Comment

• Kakav je smisao akcije u kojoj Noah dobija loptu na trojci 4 sekunde pre kraja? To već treći put rade

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                          Opa 82-82 u MSG-u
                          I Melo ima 5 ličnih. Može lako da se desi da ga nema u završnici...
                          C'E SOLO L'INTER

Comment

• Brooks veceras 40 minuta u igri. Inace, Gaines duva klupu da bi Brooks imao vecu minutazu, svaka cast Avery-u na tome.

Comment

• Kako glupo ispustise priliku za izjednacenje Bobove macke

Comment

• Melo promasio jedno bacanje.

Comment

Working...
                                X