This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Vidi Portlanda ludog, dobiše Okc. Biće dobri dok se svih 19 ne povrede
    This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Da li bi ste ponudili Geralda Wallace-a za Cousinsa?

Felton,Wes,Batum,LMA,Cousins...postava koja bi godinama dominirala.

Comment

• Je l` ste videli pas o tablu, mislim, cesto to radi... Sprdnjica.
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Jel gledao neko Jazz ove sezone? Zasto Kanter i Burks ne dobijaju vise minuta? Pogotovo ovaj drugi,jer i nema neku konkurenciju...

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Jel gledao neko Jazz ove sezone? Zasto Kanter i Burks ne dobijaju vise minuta? Pogotovo ovaj drugi,jer i nema neku konkurenciju...

Gledao sam ja, ocajni su. Doduse malo su se popravili u zadnjih par meceva, but still dno zapada sa Suns-ima.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Samo da Lowry proradi, samleće ih Hjuston. Barem se nadam.
              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Gledao sam ja, ocajni su. Doduse malo su se popravili u zadnjih par meceva, but still dno zapada sa Suns-ima.
                Popravice se,ne sumnjam u to...

Big Al odlican veceras.

Comment

• Ali Bynum... koja je to zivotinja, ne daj boze da ostane zdrav nekoliko sezona... za ovog momka je nebo granica.
                  "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                  odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                  fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Wade nece igrati veceras protiv Pacers-a, dok sa druge strane mozda nece biti Hansbrough-a.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Krecemo sa Raptorsima,onda naravno Chicago,potom Minny pa SAS,sve u svemu ludnica veceras
                      sigpic
                      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Imate li zvuk na Raptorsima?

Comment

• Која је сила од човека овај Хаувард ...
                          Arise, Serbia!
                          You fell asleep long ago,
                          And have lain in the dark.
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ubedljivo smo najtuznija ekipa u NBA...licimo na Cavse od prosle godine.

Comment

• Jesu culi ovi nekad za rec odbrana?
                              sigpic
                              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                                Ubedljivo smo najtuznija ekipa u NBA...licimo na Cavse od prosle godine.

Ne brini se, kad vidis kako je Njets-i izgledati u Boston-u shvatices koliko si srecan sto navijas simpatises Wizards-e.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X