Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Како мисле да добију утакмицу кад идиоти распали не знају слободњаке да шутирају.
    Arise, Serbia!
    You fell asleep long ago,
    And have lain in the dark.
    Now wake up
    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
      Beasley je uz Blatche-a najgluplji igrac u ligi
      Nema "uz"......Neprikosnoven je........

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
        Steph-u opet otisao zglob, covek sam sebe povredio.

Bojim se da ce i on zavrsiti kao Roy (naravno, nije ista povreda, ali ista situacija), povredjivace se na sve bizarnije nacine.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Al` ovo hodajuce govno, pa Rasko Katic je igrac za njega. Ko je njemu dao 7 miliona, nema nikakvu funkciju na terenu, k`o slepo crevo je!
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
            Al` ovo hodajuce govno, pa Rasko Katic je igrac za njega. Ko je njemu dao 7 miliona, nema nikakvu funkciju na terenu, k`o slepo crevo je!
            Ne diraj mi Raska

Ajde bre Minny nabijem vas

Comment

• Што не убаци Миличића уместо овог монголоида Толивера ...
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Koliko debila u jednoj ekipi majko moja, sami su sebe pobedili.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sto bre njemu igra Toliver u zavrsnici?

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                    Ne diraj mi Raska

Ajde bre Minny nabijem vas
                    Od sad ga zovem slepo crevo.
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Iggy levom rukom

Comment

• Kako Adelman misli da Tolliver cuva Gay-a!?
                        sigpic

Comment

• Toliver ce da sasuva Gay-a...shatro!

Jebem ti vece...

Comment

• Darko sucks

Ko gleda? Je l` toliko ne zna?

Comment

• Sto ne izbacuje ovog Prolivera?

Comment

• Rubio, doneses li mi pare lepim tvoj poster iznad kreveta.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X