Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Победи Чикаго. Ај лаку ноћ, нећу да се нервирам.
    Arise, Serbia!
    You fell asleep long ago,
    And have lain in the dark.
    Now wake up
    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ladno! Sve vreme gledam gde je Rose.
      This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Kakva utakmica. OVO SE ZOVE NBA!!!
        sigpic

Comment

• Mrs kuci!

Comment

• Da da da da,kraljevi,carevi.

Kako je Thibs osmislio a Noa realizovao,ovo je kosarka.Svaka cast momci,idemo sad u Detroit da ih oducimo od kosarke malo
            sigpic
            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Drive home safely! Hahahaha. Tačno da nisu pobedili, odlepio bih.
              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                Mrs kuci!

Indeed!!!

Wow, ovakvih utakmica je bilo pun kurac prosle sezone, moram da kazem da su mi nedostajale.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Podsecanja radi bilo je 56-37 i neki su nam predvidjali neslavan rekord po broju poena
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Bravo za Bulls-e!

Ovaj Perkins trazi batine Prosli put sa Milicicem sad sa LMA-om.

Comment

• Ne vjerujem da je Cikago preokrenuo.
                      Portland je previse ozbiljan, tresnuli su OKC ko s kruske, odose na 4-1 i idu Lejkersima sad.
                      sigpic

Comment

• 17 poena u zadnjoj sunce ti... Moze li neko da me podseti zasto ne igra ovako celu utakmicu?
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sranje utakmica za neutralce. Dobro da je Rose preuzeo u četvrtoj, inače piši propalo. Ne znam sad da li da gledam kako Lowry pere Lejkerse, imam taman cigara i Kole za tu utakmicu

Comment

• Ali, ona zadnja akcija... Mislim da smo svi gledali u Derrick-a i samo se odjednom lopta stvorila u Lu-ovim rukama i easy 2 points. Jo i Thibs - savrseno!
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Ali, ona zadnja akcija... Mislim da smo svi gledali u Derrick-a i samo se odjednom lopta stvorila u Lu-ovim rukama i easy 2 points. Jo i Thibs - savrseno!
                              Ja sam gledao u Lu-a

Salim se naravno...Thibs je majstor svog zanata.

EDIT : Ae da odgledam Jazz pa na kunt...

Comment

• Ali, ovih 12 minuta atomske kosarke na kraju... Atlanta nije nista posebno, i dalje se oslanjaju na ISO i suteve spolja, a ko dade JJ-u onih 120 miliona alal mu vera.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X