Comment

• Daj bre Noa teraj se,nista ne ubadas
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Sta radi Harden sa trojkama..
        sigpic

Comment

• Tristan deli banane na sve strane. Steta sto kasnije nije prikucao.

Comment

• Rose mora ovo da preuzima, ostali ne smeju ni da sutnu na kos, a kamoli da pogode. Ocigledno je ovaj nas obruc manji.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovo nema smisla. Još su starteri "odmarali" protiv Memfisa. Neverovatno.
              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Чикаго:
                Total 111 9-34 0-5 6-7
                26.5% 0.0% 85.7%

Arise, Serbia!
                You fell asleep long ago,
                And have lain in the dark.
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Kako Buzer i Noa nemaju pojma
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Kako mi je ovo poluvreme lepo selo nakon raspadanja mrtvih Bobcats-a i UCONN-a...
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ma ja ti samo kazem zasto ga neki ljudi ne gotive...Ja ga postujem zbog svega sto je uradio u repki.

P.S. Tristan dominira

Comment

• Tristan kida

Comment

• Ovo je zaista zalosno. Kakva je ovo kosarka cikaga ?!?! Jel znaju nesto osim da sutiraju i da promasuju.

Comment

• Irving 20 poena za 20 minuta

Comment

• Dobro igra OKC, trce kontre strasno, dosta fino sutiraju i dosta su koseva ubacili iz drugog pokusaja posle dobrih skokova u napadu i sto je najvaznije imaju dobar protok lopte u napadu. Harden im je ubjedljivo najbolji igrac za sad.
                              Portland nista posebno ne igra, cudi me kako samo gube 2 poena. U napadu nema nekih akcija, samo individualno, nadam se da ce da pokazu malo timske igre i da ce da rijese utakmicu u 2. poluvremenu. A do sad su sve 4 utakmice igrali bolje u 2. poluvremenu.
                              sigpic

Comment

• Irving i Tristan odlicno odigrali. Mozda i najbolje partije do sada u NBA-u.

Comment

Working...
                                X