Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako glupa serija od 5-0 za Bobcats-e, Irving kraljina.

Comment

• Noah dobija loptu na 2 sekunde? Šta da radi sa njom? Da je obriše? O.o
      This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Da li je moguce d aniko ne moze da se oslobodi pa loptu iz auta prima Jo Neka, sada imaju fore, krece masina
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Lucas vs Pargo showdown biaaaaaaaaaaatch
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Stara dobra nerviranja.Dobijamo ovo garant,samo mi idu na zivce svi kompletno,pogotovo Derrick koji bi opet mogao malo vise da uzima a onda i Noah i Booz
            sigpic
            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Mene nervira odbrana! Želim odbranu kao preksinoć, da su blesavi.
              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Bogme Atlanta se pokazuje kao jedan od favorita na istoku.
                I to rame uz rame sa Cikagom i Majamijem.
                Izuzetno organizovana kosarka i u odbrani i u napadu.
                U napadu raspodela suta: DEVET igraca Atlante imaju izmedju 2-4 pokusaja suta, niko preko toga.

Comment

• Korver je apsolutno beskoristan igrac ovde.Odbrana nije losa,27 poena za 16 minuta nije puno uopste,ali napad brine no doci ce i to na svoje ubrzo
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Bravo za brata Mullens-a!
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                      Jaric je bio najbolji igrac Evrope, harao je sa Kinder-om. To je ona ekipa sa Rigaudeau-om, Manu-om, Griffith-om... U to vreme je bio bolji igrac od Manu-a. Ne znam zasto ljudi potcenjuju njegovu karijeru i njega kao igraca, on je igrao kosarku dok ga je zanimala i dok je hteo da je igra...
                      Zbog ovoga ga ljudi ne postuju...

Tristan se malo ispucava,a dosta lopti mu je cudno izaslo iz kosa.

U igri su Bobove macke,bice zanimljivo do kraja.

Comment

• Drze se Bobcats-i nekako, ali sad ce Irving da preuzme stvar u svoje ruke.

Comment

• Хахаха ови измашише Бога-оца бре. Имају среће што Атланта не убада све. Одлепили би се на +20.
                          Arise, Serbia!
                          You fell asleep long ago,
                          And have lain in the dark.
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Koji raspad od igre... Kazem ja, ovaj raspored je brutalan, jednostavno mora dolaziti do ovakvih stvari.
                            sigpic

Comment

• Odvratna utakmica. Sva sreća pa će je dobiti, pa se neću nervirati previše.

Comment

• Јел хоће ?
                                Arise, Serbia!
                                You fell asleep long ago,
                                And have lain in the dark.
                                Now wake up
                                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Working...
                                X