Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Lose sam se izrazio,ne bas preko posta bukvlano ali bar desetak poena iz reketa na neko iskustvo,onaj fade away Burusisa cini mi se,pa Papanikolau je isto dao nesto slicno na tu foru,Zisis isto.Samo Francuska da pobedi

Comment

• To si u pravu, Bourousis je pogodio jedan jedini sut sa posta i to upravo taj fade away koji daje svakih 5 utakmica.
      Papanikolau je imao cini mi se dve minijature ledjima, lepo je kad imas beka koji moze da se spusti, daje novu dimenziju napadu. Medjutim, ipak mislim da ce Francuzi jos malo podici odbranu u trecoj i doci do prednosti, u prvoj su se previse zajebavali + Noah i Parker van ritma. A, Diaw legenda, igra kao oni matorci od 50 godina sto dodju na basket.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nisam gledao prvo poluvreme zato sto me je naterao da radim analizu

Svim srcem sam u Grke,njih mozemo lakse da dobijemo u polu-finalu

Comment

• Francuzi stisli, ako sad prelome i predju u vodjstvo, mislim da nema nazad za Grke.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Parker preuzeo stvari u svoje ruke...za mene je on MVP dosadasnjeg dela prvenstva

Comment

• Iako je odlican sa poludistance, to nije Tony-eva igra i evo cim je sastavio koji sut i onaj jedan prodor na drugi obruc Francuzi vode. Naravno, odbrana je tu ipak kljuc svega.
              sigpic

Comment

• Jaramaz,nas mladi reprezentativac napisao na jednoj drustvenoj mrezi da su Krstic i Tepic spremni,a da Rasic nece sigurno igrati.

EDIT : Na mondu objavili da Rasic igra,a Tepic ne.Sta je sada tacno?!?
                sigpic

Comment

• Kako je Noah bitan sunce ti, prvo je za Tony-a pravio sjajne pikove, a evo sada za Batum-a jedan blok bez lopte i odlican pik koji je Nic iskoristio za skok sut sa poludistance.
                  sigpic

Comment

• Mogli su ovo Francuzi dobiti i sa manje muke, ali pobeda je pobeda . Imali su dosta oscilacija, Parker se previse proseravao u 4/4, ali jedan igrac ne cini tim . U svakom slucaju, bice favoriti u 1/2finalu bilo da prodju Rusi ili nasi momci .

Comment

• Počeo 1/4 finalni meč u odbojci protiv FRA.

Janko Tipsarevic Official
                      Want to wish good luck to our boys tonight against Russia.All of our team will be watching in my room...Idemo Srbija!!!!
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ajde sada da pobedi Srbija protiv Rusije i nadam se na finale :

SRBIJA - MAKEDONIJA

Veoma tezak zadatak sutra u 16:30 za nama ali nikada ne smemo se predati pre pocetka

Comment

• Keselj daje 30 poena, Bjelica dobija vecu ulogu i koristi je, a Kosta nam svima zapusava usta i prolazimo dalje. Idemo bre!!!
                          sigpic

Comment

• pocelo je ajmo
                            GIFSoup

Comment

• Kako jadno branimo p'n'r to je za pricu .
                              Mora ovo mnogo bolje u 2/4, mnogo srljamo u napadu a u odbrani smo raspad .

edit: samo je pitanje kada ce Rusi otici na +20
                              Last edited by ЕлБиЏеј; 15-09-11, 19:21.

Comment

• Koja je ovo agonija.....

Comment

Working...
                                X