Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jaooooooooooooo, pa ne znam ni sam sta cu napisati ako ode sezona!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Cim ce ih 35-40 prisustvovati konferenciji, zna se sta je odluceno. STAND UNITED!!! More, mrs u...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajde Bergeru napisi nesto pre konfa...

Comment

• Ja sam se vec spremio za najgore, ne daj Boze sta ce mi sve izleteti iz tastature ako se nisu dogovorili... Moracu sam sebe da banujem na duzi vremenski period.
          sigpic

Comment

• Ma ne verujem da cemo sve znati veceras. Tj dal se sezona igra ili ne...

Comment

• Evo ga...

Comment

• Da bog da poginuli

Comment

• Hahahahahahahahahahahahahahaha, mars bre u picku materinu!!! Mars bre svih 30!!! Mars!!!
                  sigpic

Comment

• A nadao sam se...

Comment

• Idem da preimenujem podforum u NCAA i da pobrisem sve teme koje imaju veze sa NBA-em. Kad se njima jebe za nas, jebe se i meni za njih!
                      sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Idem da preimenujem podforum u NCAA i da pobrisem sve teme koje imaju veze sa NBA-em. Kad se njima jebe za nas, jebe se i meni za njih!
                        Hahhahahhaha

muka

Comment

• Opusti se Mac...'Ebace sve to Stern.

Comment

• Necu bre ni da ih slusam vise... STOKO SELJACKA!
                            sigpic

Comment

• Ako jos jednom cujem da su spremni na pregovore...Dosta je bilo. Sutra ima da se prekine lockout,inace cu da ih pobijem.

Comment

• Cemu ste se nadali?ovo ti je kao da te psihopata zatvori u podrun i kara te kada mu se oce!sta reci ako je sve puklo!mi smo majmuni poslednji,nadamo se i cekamo,i uvek popusimo,jebiga momci cujemo se ako ikada ovo sranje pocne,nesto ne gotivim NCAA!

Comment

Working...
                                X