Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ako nije slomljen clanak igrace, tako da...
    Salu na stranu, nije trenirao prethodna 3 dana, ali rekao je i sam da igra 100% u kakvom god stanu bio. Dobice pred mec injekciju protiv bolova i to je to.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by dusan1610 View Post
      Ne, nego u pola 2 ;)
      to sam i mislio napisat ali sam se zezno
      "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Veceras ce biti odlicne utakmice, ali tesko da cu ja moci da izdrzim da gledam Pachulia ce da zajebe veceras Atlantu ;)
        Last edited by Emil_LBJ; 26-04-11, 22:28.

Comment

• Booz veceras daje 40 poena, Deng 35, a Derrick ce se zaustaviti na 10 i 20.

Salu na stranu, veceras nam treba da svi budu raspolozeni jer Rose najverovatnije nece moci da probija.
          Vogel je izjavio da ako njegova ekipa dobije veceras, da dobijaju i celu seriju, tako da hvala mu sto je motivisao Bulls-e.

Najkrivlje od svega mi je sto necu moci da gledam meni omiljenu seriju ove godine, Atlanta - Orlando, toliko detaljno sam pratio svaki mec da maltene znam i koje ce akcije treneri postavljati u odredjenim situacijama , ali Chicago naravno ima prednost. I da, nadamo se pobedi Hawks-a.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Po zadnjem izvestaju Rose bi trebao da igra veceras.

"He's feeling better," Bulls coach Tom Thibodeau said after shootaround. "We'll see how he is before the game. He didn't go through practice, but he's doing some shooting now."
            "Rose was shooting free throws when the media was let in after the shootaround, and he was wearing an extra brace on his sprained left ankle. He said he may not need a painkilling injection before the game."

Nocas pobedjuju sva tri domacina!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• Večeras se prate Hoksi ako Bog da.
              Da vidimo ima li Orlando odgovora ili je i kod njih situacija kao i u San Antoniju.
              How do you know you've found Lebron James' cell phone?

It vibrates and receives calls, but doesn't have a ring!

:dw::lol1: :pp:

Comment

• Necu ni pocinjati da gledam Hawks-e, samo cu se iznervirati sto ne mogu da pratim celu utakmicu, cujemo se oko 2. ;)
                sigpic

Comment

• Ima li nas ljudi?

Ne znam sta bih pre gledao-Orlando ili Bullse

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                    Ima li nas ljudi?

Ne znam sta bih pre gledao-Orlando ili Bullse

Ima,ima tu smo

Orlando

Comment

• Rossonero jel vazi ona nasa opklada? Ja sam zaboravio

Comment

Rossonero jel vazi ona nasa opklada? Ja sam zaboravio
                        Naravno

Comment

• Originally posted by Rossonero View Post
                          Naravno
                          Kako bese, ja sam rekao Majami, a ti?

Comment

Kako bese, ja sam rekao Majami, a ti?
                            Boston

Comment

• Originally posted by Rossonero View Post
                              Boston
                              Ooo da, sad sam se setio Modovi prebacujte ovo u off topic, mrzi me da gledam Orlando - Atlanta, sacekacu jos 13 minuta pa da gledam lepo Bulse, inace sta mislite moze li Noah da prebaci 10,5 poena?

Comment

• Ovo liči na pravi Orlandoo..
                                Bravo JJ Redick....!
                                How do you know you've found Lebron James' cell phone?

It vibrates and receives calls, but doesn't have a ring!

:dw::lol1: :pp:

Comment

Working...
                                X