Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Poboljsali se malo, ali i dalje to lose, mora to mnogo bolje, sad ce Tibs da im jebe sve.

Comment

• Rasturice ih Bulsi u drugom poluvremenu, ubedjen sam

Comment

• U principu ne mozemo gore od ovoga, Atlanta ne verujem da moze mnogo bolje, tako da ono...
        Samo malo pojacati odbranu, pokrenuti Derrick-a i to bi trebalo da bude to.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sad cekamo Rose-a da poludi!

Comment

• Tako je, to mu treba, malo tranzicije da se pokrene i udje u ritam!

4-6 nakon prve cetvrtine, samo da vise ne uzima ove trojke preko ruke u petom sekundu napada.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sad bi trebalo da se odlepe

Comment

• O Boze, je l' moguce da se Sir Boozington vratio sa godisnjeg odmora?
                sigpic

Comment

• Au kakav faul

Comment

• Kako dobro igra J.Johnson veceras

Comment

• Haha, pa pre faula su bili takvi koraci da to nije normalno.
                      Al' dobro, nema veze...

Btw, kakve suteve pogadja JJ ovo je katastrofa, mislim da baci sporet uslo bi bez koske.
                      sigpic

Comment

• Sad je nasao kad ce dobro da igra

Comment

• Da, bili su koraci samo takvi

Comment

• Joe Johnson sine
                            sigpic

Comment

• Booz pogodio 3 suta zaredom i onda promasio 3 zicera na Derrick-ove asistencije.
                              Al' nema veze, bitno je da se konacno koliko-toliko pronalazi.
                              sigpic

Comment

• Odlepise se

Comment

Working...
                                X