X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Wow, Timmy je katastrofalan...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Rekoh ja za Parkera još na početku..
      Ne mogu da verujem koliko je Dankan statičan,kao da ima 50 godina.
      Ovamo Portland dere li dere,Batum pogađa,Roy proigrava...
      How do you know you've found Lebron James' cell phone?

It vibrates and receives calls, but doesn't have a ring!

:dw::lol1: :pp:

Comment

• Manu je doktor sa povredom ili bez nje.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Parker nastavlja da kida, 19 poena u prvom poluvremenu

Comment

• Peđa čuva Batuma
            How do you know you've found Lebron James' cell phone?

It vibrates and receives calls, but doesn't have a ring!

:dw::lol1: :pp:

Comment

• Conley potpuno ignorisao cinjenicu da se akcija igrala za Mayo-v sut i na kraju izgubi loptu bez veze.
              Elem, San Antonio i dalje nema post up igru, i dalje sut za 3 daleko ispod onoga sto im je potrebno, mislim da Memphis lagano moze do 3:1.
              A, sad, idemo u Texas malo.

EDIT: Sta bi ovo, 4 kontre zaredom.
              Vidim da se Dirk i Aldridge kolju, mora ovo ici u 7 meceva.
              sigpic

Comment

• Gledam sada halftime report i Toni Parker ima 19 poena 7-7 sut.
                Ako njega zaustave pobedice Memfis sigurno.

Comment

• Da, ali ima i 5 izgubljenih lopti. ;)
                  Prebaci se na Dallas dok je poluvreme, eve stream.

http://www.firstrowsports.eu/watch/6...ilblazers.html

P.S. Javi kad pocne drugo u Memphis-u.

EDIT: Igra u tranziciji svakako vise odgovara Dallas-u, Jet sa ceone za izjednacenje.
                  sigpic

Comment

• muka mi je od Terija,kako primi loptu sutira i ne vidi nikog oko sebe...

Comment

• Ovaj 3. strim kida u Texasu!

Terry i Haywood napravise seriju

Comment

• U principu to i jeste njegova uloga, zato i ulazi sa klupe.
                        Al' slazem se, takodje mrzim takve igrace.
                        sigpic

Comment

• Ma gledam ja tu utakmicu preko mambinog linka.Samo sam smanjio prozore za obe utakmice da ih vidim na ekranu.

P.S.Ako ti ne javim, imacu sigurno neki dobar razlog.

P.P.S.0% su sanse da Brajant ne izadje protiv Nju Orleansa sutra.

Edit:Evo Pedja ubo trojku.
                          Last edited by Ricma; 26-04-11, 02:23.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            U principu to i jeste njegova uloga, zato i ulazi sa klupe.
                            Al' slazem se, takodje mrzim takve igrace.
                            Slazem se.Ne volim kad neko nije timski igrac makar ulazio sa klupe,kad siluje previse.

Comment

• Andre ubi Dallas, prvo prodor, pa trojka, pa asistencija Aldridge-u.
                              Iskljucujem se ja odavde, bice svakako gusto do kraja, mora se ispratiti zavrsnica kad zavrsi Memphis.
                              sigpic

Comment

• Molim odredjene osobe da se vrate da prate Memfis-San Antonio.

Comment

Working...
                                X