Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Fed reklamira Rolex, najjače brendove.

Tu je uzeo brdooo para.

Nastaviće i posle on.

Tako je bilo i sa Šarapovom, Mašom mojom, nisu hteli sponzori da je puste iako je imala suspenziju.

Comment

• sad citam ovo: 10 godina, 30 miliona po godini
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Sad ce Uniklo da namesta zrebove.
        Dayman (a-a-ah...)
        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
        Champion of the sun (a-a-ah...)
        You're a master of karate and friendship
        For everyone

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          sad citam ovo: 10 godina, 30 miliona po godini
          Da li su ti podaci tačni. Mislim... možeš da imaš profi tim u mnogim sportovima za toliko.

Comment

• ja se nadam da nije tacna vest da prelazi, nadam se da ostaje u najku

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Nebitna stvar

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• :

A ja se bas pitam zasto ga nema na turnirima..
                  Similis simili gaudet

Comment

• Nisam ni znala da je povredjen, a posebno ne da mu treba operacija

sigpic

with experience.

Comment

• I to obostrana. Morace da se privikne na novi nacin zivota. Uh .. ovo su bas tuzne vesti
                      Similis simili gaudet

Comment

• Mislio sam da razmišlja o povlačenju i sl. nisam imao pojma.

Ali evo ako se Mari vraća tenisu.

Biće Ziki ok. A tenisa je dosta i bilo.

Comment

• Originally posted by pecaros View Post
                          Mentalno možda.
                          Fizički možda
                          Igrački da.
                          Taktički da.
                          Timov bekend i ritern su bili vrlo loši dok je Novak u oba segmenta daleko ispred.
                          Tim nije uspevao da bekendom parira visokim spinovima, previše orijentisan na paralele a time i predvidiv.
                          Ritern očajan posebno sa ofanzivnog aspekta.
                          Novak bi svojim bekendom i riternom svakako pravio veću štetu a zašto to valjda znamo.
                          Na taktičkom planu totalni Timov i Bresnikov promašaj.
                          Tvrdoglavo forsiranje Nadalovog bekenda u situaciji kada se jasno vidi da ga ide sa te strane bilo je ravno samoubistvu. Varijacije tipa izlaska na mrežu ili drop mogli su se videti u tragovima.
                          Novak bi to svakako drugačije a kako i to svakako znamo.

NIje vezano za ovu temu, ali Thiem kad bi sutnuo Bresnika i doveo trenera koji zna da napravi pravu taktiku, bio bi mnogo, mnogo opasniji.

sigpic

with experience.

Comment

NIje vezano za ovu temu, ali Thiem kad bi sutnuo Bresnika i doveo trenera koji zna da napravi pravu taktiku, bio bi mnogo, mnogo opasniji.
                            Jedan je Norman.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by pecaros View Post
                              Jedan je Norman.
                              Tesko da moze njega, on je sa Stanom, ali sigurno ima boljih trenera od Bresnika cija je jedina taktika: treniraj 12h dnevno i udaraj lopticu sto jace

sigpic

with experience.

Comment

Tesko da moze njega, on je sa Stanom, ali sigurno ima boljih trenera od Bresnika cija je jedina taktika: treniraj 12h dnevno i udaraj lopticu sto jace
                                U već zrelom igračkom dobu u kakvom je Tim navike se teško menjaju. Norman je jedan od retkih kome je to uspelo u slučaju sa Vavrenkom, zato je poseban.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X