This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Week 15 (31. January - 6. February)

[quote author=dusan1610 link=topic=3224.msg240881#msg240881 date=1296607227]
    [quote author=nidz@ link=topic=3224.msg240880#msg240880 date=1296606990]
    Ljudi meni nece nesto ATDHE !! fghj48d Prikazuju mi neke orlove,tetrebe americke ptice valjda??? $%&5qw7 Pomagajte!
    [/quote]

http://www.sportklub.info/forum/inde...html#msg240754
    [/quote]

@R&}* @R&}* @R&}* @R&}*

Comment

Emeka Okafor propusta prvu utakmicu jos od Aprila 2007. godine. Igrao je 306 uzastopnih meceva, i evo sad po prvi put jos od 2007. pauzira.

Comment

Kako je lepo gledati Fisha kako sutira. +*@WT*48*

Comment

LA se opet kolje, vode samo 2 razlike na 30 sekundi do kraja...

EDIT: 98-98 na 5.5 sekundi do kraja, produzetak vec ne mogu gledati. h5g6k8
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Sanjao sam sinoc da je neki zajeban play trejdovan u Majami, al ne mogu da se setim koji #%d*
            Ma dok imamo Arroya, nema zime $%&5@$A
            One is the King...

Comment

Washington izgubio 8 razlike. +*@WT*48*

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=3224.msg240914#msg240914 date=1296641333]
                Washington izgubio 8 razlike. +*@WT*48*
                [/quote]
                Prosao singl! +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

[quote author=Arroyo link=topic=3224.msg240913#msg240913 date=1296641128]
                  Sanjao sam sinoc da je neki zajeban play trejdovan u Majami, al ne mogu da se setim koji #%d*
                  Ma dok imamo Arroya, nema zime $%&5@$A
                  [/quote]
                  Nema zime nikako, jer "We're the pain you tasted, well intoxicated!" $#^%RT

"By the way", LAL se ili raspada ili se cuvaju za PO? (%fsd%&j *E8$

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                  sigpic
                  RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                  - 4xMVP -

Comment

Nema tu "cuvanja" za PO na sredini sezone . Kada god pitaju igrace, svaki od njih ce reci da ne postoji nepotrebna utakmica i da na svakoj moraju dati 220% .

Od komarca napravise magarca, u losoj su formi i end of story .

Comment

I opet je Kobe morao sam, odgledao sam produzetak, cak je Houston otvorio serijom 4:0, ali su onda losom selekcijom suta vratili LA koji je to savrseno iskoristio.

Aldridge nastavlja da igra sjajno i mislim da mora biti u All Star timu! Gasol se raspada ove sezone, a Marcus na svojim plecima nosi Portland!
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

Vidim da T-Will tavori i u Houston-u, mislim da bi stvarno bio red da tom decku neko pruzi sansu da pokaze sta zna!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X