Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sunce ti poljubim.

Comment

• Dve od tri sportske fotografije (jedna je U svlačionici) kao najbolje u ovoj godini agencije AP.

Lebron Džejms sa sinom tokom revijalne košarkaške utakmice pod nazivom "South Florida All-Star Classic" u Majamiju.

Utakmica Severne Karoline i Mičigena na palubi nosača aviona "USS Karl Vinson" koji je usidren u Koronadu.
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ko po vama ima najbolje tetovaze?

Malo da se opustimo od svih trejdova i slicnih stvari...

Comment

• Ja.

Comment

• Dirk Nowitzki.
            sigpic

Comment

• http://www.slamonline.com/online/wp-...ce-307x229.jpg

Comment

• Za Ljubu :

sigpic

Comment

• Originally posted by Black Mamba 24 View Post
                  Za Ljubu :

Kasno, vec je postavio.

Comment

• O ovome moze da se prica i u off topic caffe-u, tema je apsolutno nepotrebna, Mamba brisi ili spoji samo teme, kako god hoces. ;)
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Wall-Vesely

Comment

• http://www.nba.com/heat/video/2011/1...efense-1932652

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                        sigpic
                        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                        - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                          LP kosta 139,99$ za celu sezonu + PO. Free je od 25. decembra do 9. januara.

Mnogoooooooooooooooooooo. A to sto je free od 25og do 9 je mnogo fino. A za PO, posto ce verovatno SK ove sezone prenositi skoro ceo PO, jer sma video negde post da ce se povecati verovatno broj utakmica PO-a, verovatno ni tad nece biti potreban LP.

Comment

• Jeste skupo, ali razmislicu da l' da kupim. Bas lepo sto je free do 9. januara. To je cak 131 utakmica besplatno u HD-u.

Comment

• Ja sad ako pocnem da radim, mozda i razmislim, pa uzmem, al' to ako budem poceo da radim. U suprotnom tu je Ernesto the stream master.

Comment

• Ma nalazice nama Ernesto one nemacke hakere ili sta vec, oni nekad hakuju LP.

Comment

Working...
                                X