Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Izuzetna prilika da Marijana sudi finalerijedak slučaj da nema Novaka.

Comment

• Енога на твитеру...
      sigpic

Comment

• Kako čemo mi kukakti za tenisom, dobrim tenisom, kad ovi preko 30 odu u penzos...

Comment

• Originally posted by Philipp Degen View Post
          Pa šta?

Nisam mislio mladje kao komparaciju sa njim, nego generalno na tu noviju generaciju, znam koliko godina ima Borna.

Mislim da sa većinom "mladih nada" ima pozitivan skor, a često je na te mečeve dolazio u slabijoj formi. A zaostaje za većinom po nekim rezultatima do sada u karijeri.
          Ja Corica nesto ne volim, smaracki tenis igra
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• I sad mu 2 puta dozvolila u toku seta da ode da se presvlaci, malo se pogubila

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              Ni ja ništa posebno, ali večeras bih voleo da pobedi.
              sloboda ili ništa

Comment

Ma, on je neka blijeda verzija Novaka. Ako ga napadas, onda mu je igra bas lijepa za oko. Ali ako ga smaras, on ce te smoriti jos vise.
                Last edited by Joker; 08-09-20, 20:23.

Comment

• Al se ispromasiovao Coric u ovom TB

sigpic

with experience.

Comment

• Sva ogranicenost Corica u posljednja tri poena u TB. A Zverev da tri dana igraju ne smije se usuditi napast al bar kad se zabetonira nece pogrijesit

Comment

• Zaspaću

Comment

• a zamisli onda Busta-Coric polufinale

sigpic

with experience.

Comment

a zamisli onda Busta-Coric polufinale

A zamisli Busta-Simon na nekom GS SF...to bi tek bio promašaj.

Borna ume da odigra i lepe poene i da ubrza igru..
                          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Busta-Simon se nikad nece desiti, Busta-Coric je veoma moguce

sigpic

with experience.

Comment

Busta-Simon se nikad nece desiti, Busta-Coric je veoma moguce
                              Ma znam, samo sam postavila hipotetičku situaciju...ne moraju čak ni da budu oni ali zamisli kroz 10 godina SF dvojica igrača tipa ove dvojice...
                              Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                              Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                              "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Ali sta im rade ovi na ESPNu, umiru od smeha koliko je los mec

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X