This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: NBA Fantasy 2010-11

[quote author=dusan1610 link=topic=2906.msg181964#msg181964 date=1287521399]
    Ko je Stevan Krusevac?
    Da li on hoce da mi da Marcus Camby-a za Carlosa Boozera?
    [/quote]

Nope . Camby for teh win h5g6k8

Comment

Ko je Robert Vidovic?

Moze li da mi das Andrea Bargnani-a za Boozera?

Comment

Moze $#^%RT $#^%RT $#^%RT DOGOVORENO

Comment

[quote author=The Flop link=topic=2906.msg182116#msg182116 date=1287592907]
          Moze $#^%RT $#^%RT $#^%RT DOGOVORENO
          [/quote]

Sad cu da pokusam da napravim trade, ti prihvati.

EDIT: Napravio sam ponudu, ti je sad prihvati.

Comment

Lele, brate pa ti nisi Robert Vidovic, pogresnom coveku sam poslao zahtev. Ko zna, mozda on zeli njega.

Comment

Hah, opet sam ispusio, ovaj put za Marvin-a i Calderon-a... #%d*
              Jebeno, smrdljivo, glupavo pravilo koje nisam promenio...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nije valjda da sam ti ja pomrsio racune sa Kalderonom> ^&*ST*^#
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Nisam video ko ga je uzeo, al' nije ni bitno, verovatno nisam jedini koji ga je hteo i mislio da ce ga dovesti, pa ispusio zbog glupavog pravila. #%d*
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2906.msg182385#msg182385 date=1287656581]
                    Lele, brate pa ti nisi Robert Vidovic, pogresnom coveku sam poslao zahtev. Ko zna, mozda on zeli njega.
                    [/quote]
                    ja sam taj brate.. %&ES7 i ne bih bas Boozer-a za Bargnani-a.... $8#a

Edit:Nemanja Djikic, poslao sam ti ponude, za Griffina McGrady-ja, za Westbrook-a Minga i Chalmers-a

Comment

Carteru, moze West za Boozera?

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2906.msg182545#msg182545 date=1287687483]
                        [/quote]moze, al kad se buz oporavi $#^%RT

Comment

[quote author=carter985 link=topic=2906.msg182549#msg182549 date=1287687721]
                          [quote author=dusan1610 link=topic=2906.msg182545#msg182545 date=1287687483]
                          [/quote]moze, al kad se buz oporavi $#^%RT
                          [/quote]

Tesko da cu da ga dam tad.

Comment

Nemojte zaboraviti da "podesite" timove za veceras, da vam slucajno neki igrac ne bi ostao na klupi. @(*6sd$%
                            sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2906.msg184424#msg184424 date=1288113056]
                              Nemojte zaboraviti da "podesite" timove za veceras, da vam slucajno neki igrac ne bi ostao na klupi. @(*6sd$%
                              [/quote]

Bez problema. Pu pu nikome nisam uspeo da uvalim Buzera. %QWT&W

Comment

Imam veceras 2 igraca,zanima me samo trebam li ih staviti u prvu petorku ili je dovoljno da su u onom sastavu medju 10 igraca?
                                TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Working...
                                X