This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: NBA Fantasy 2010-11

Jebem ti glupavo pravilo gde se waiver-i ciste po redosledu. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
    Uzeo sam Williams-a cim je dropovan, ali nazalost sam tek deseti na tom spisku i Manda je mogao da ga uzme pre mene. #%d* #%d* #%d*

[quote author=manda link=topic=2906.msg181807#msg181807 date=1287491311]
    Brzina Tmac uzeao sam juce jedno 5-6 free agenta,posto nisam bbio na trejdu,i nekoliko u ovoj prvoj ligi. $#^%RT
    [/quote]
    Mando, ja sam njega pokupio jos juce, ali govno nije htelo da mi ga prebaci u tim da bi ga neko drugi maznuo jer sam bio deseti na toj listi tek. #%d*
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2906.msg181798#msg181798 date=1287488655]
      [quote author=bm24 link=topic=2906.msg181797#msg181797 date=1287488110]
      Ja sam Sinisa...
      Ne mogu prihvatiti ponudu,jer Boozer nece igrati 2 meseca zbog povrede. %QWT&W
      [/quote]
      Bajka onda prihvatis ponudu tamo negde u decembru kad se Booz vrati na teren. +*@WT*48*
      [/quote]

Ja kad se Booz oporavi, ne pravim trejd.

Comment

MK jel bi trejdovao Grangera?
        sigpic
        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

dok sam ovde jos veceras, zeli li neko(za 2. ligu ), nekoga od ovih igraca? Mario Chalmers, Mehmet Okur, Tracy McGrady, Elton Brand, Yao Ming

T-Mac, zelis li Noah-u za Nowitzkog..?

Comment

Koga trazis za Elton Brand-a?
            TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

kako ti se zove tim da vidim, da li me interesuje nesto?

Comment

Toronto Raptorsi
                TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

Comment

imas Wall-a i Rose-a, nepotrebna su ti oba...dacu ti Branda i jos jednog od ovih ( predlazem ti Chalmersa posto ce ti biti dobar backup PG, starter je u Miami-u) za jednog od njih dvojice...?

Comment

Ne,potrebna su mi obojica jer 10 igraca se pikaju bodovi.

Comment

Joe Cole 10,oces Reda za Barbosu

Comment

[quote author=TeKKe link=topic=2906.msg181891#msg181891 date=1287511153]
                        dok sam ovde jos veceras, zeli li neko(za 2. ligu ), nekoga od ovih igraca? Mario Chalmers, Mehmet Okur, Tracy McGrady, Elton Brand, Yao Ming

[/quote]
                        Volim ja moje Bulls-e, ali biznis je biznis. $#^%RT
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2906.msg181936#msg181936 date=1287517991]
                          [quote author=TeKKe link=topic=2906.msg181891#msg181891 date=1287511153]

[/quote]
                          Volim ja moje Bulls-e, ali biznis je biznis. $#^%RT
                          [/quote]
                          posteno @(*6sd$%..vrijedilo je pokusati h5g6k8

Comment

Ko je Stevan Krusevac?
                            Da li on hoce da mi da Marcus Camby-a za Carlosa Boozera?

Comment

[quote author=The Flop link=topic=2906.msg181922#msg181922 date=1287516916]
                              Joe Cole 10,oces Reda za Barbosu
                              [/quote]

Ne,hoces li Maggette-a i Gooden-a za Igoudalu?

Comment

Nedam Igudalu. /#*^D

Comment

Working...
                                X