No announcement yet.

>>>UŽIVO<<< Wimbledon 2018.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• e sda i Visko preteruje, jedno je QF, a drugo je finale, posel 20h+ na terenu
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by dekkard View Post
      Normalno je da će poštovati više svog zemljaka, nego nekog tamo drugog.
      Nije normalno ismevati legende sporta, aj shvati to

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• I Fed ga je rutinirao prvi set

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Comment

• Nikad mirnija W publika u finalu, lepotaaaaa
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Nije normalno ismevati legende sporta, aj shvati to
            Nisam primetio da je bilo koga ismevao. To što navija za Novaka, tenisera iz iste zemlje iz koje je i on je samo kompliment za njega.
            “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Dok ne iskoristi Novak mec loptu, nije nista gotovo.
              -To define is to limit.

Comment

• Originally posted by dekkard View Post
                Nisam primetio da je bilo koga ismevao. To što navija za Novaka, tenisera iz iste zemlje iz koje je i on je samo kompliment za njega.
                Pa ja ti kazem da jeste, ali ne moras da mi verujes, tvoja stvar.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Nije problem sto je pristrasan, problem je sto nema nikakvo postovanje za ostale tenisere, a posebno za Federera i ne propusta priliku da ga ismeje, zajedno sa onom curkom
                  Kako bi voleo da gledam fajt izmedju tebe i te curke iako stvarno ne znam o kome se radi kapiram da bi je ti dobro izmlatila.

Comment

• Originally posted by icetea View Post
                    Dok ne iskoristi Novak mec loptu, nije nista gotovo.
                    upravo tako...

Comment

• E, pa jbg Bojana, preteruješ. Izvlačiš iz konteksta reči i ako neko slučajno ne pokaže oduševljenje Federerom odmah je Govedarica i ćurka. Na primer ta ćurka je sinoć rekla da su svi zaboravili Federera u kontestu da njegovo ispadanje nije više prvi utisak turnira već onaj klasik iz polufinala, ali ti si naravno drugačije razumela.
                      Last edited by mark !t zer0; 15-07-18, 14:41.
                      sloboda ili ništa

Comment

• Originally posted by icetea View Post
                        Dok ne iskoristi Novak mec loptu, nije nista gotovo.
                        Tako je dragi ledeničaju i ja to kazem ovde kod mene, a onda dam oduska malo kod nas na forumu

U svakom slucaju ocekujem da ce da podigne igru Kevin, no samo nas odgovor sa druge strane zanima.

Pljeskajte, nemoj da ste takviii
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Za sad je najzanimljivija Bojana.
                          -To define is to limit.

Comment

• jedna runda završena, bez potrošnje, fizičke, mentalne.
                            izvrsno....
                            sad nova...samo strpljenje.

Comment

• Originally posted by mark it zer0 View Post
                              E, pa jbg Bojana, preteruješ. Izvlačiš iz konteksta reči i ako neko slučajno ne pokaže oduševljenje Federerom odmah je Govedarica i ćurka. Na primer ta ćurka je sinoć rekla da su svi zaboravili Federera u kontestu da to nije više prvi utisak turnira već onaj klasik iz polufinala ali ti si naravno drugačije razumela.
                              Ma daj bre, ta ne zna raspored turnira, pa kaze kako je strasno sto posle manic monday zene igraju odmah u utorak, a muskarci se odmaraju
                              a da ne pricam da se smeje na sale onog Govedarice, koje su sve samo nisu smesne

gotovo je ovo, Anderson ce da osvoji 1-2 gema po setu

sigpic

with experience.

Comment

• Iskreno ta Bojanina curka i mene nervira,necu da vredjam nikoga niti iznosim svoje misljenje ovde ali verujem da se slazem sa njom(sto nije cesto),ne samo zbog te situacije nego generqlno

Comment

Working...
                                X