• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• evo bukmarkuj i ovo ako nisi već do sad

https://twitter.com/Matt_Law_DT

ovo nam je najbolji izvor ove godine...

https://twitter.com/ChelsTransfer?re...Ctwgr%5Eauthor

ovde izbacuju vesti sa raznih stranica, možda najbolja stranica koja prikuplja transfer vesti ali ipak treba da pohvataš na šta da obratiš pažnju

https://twitter.com/chelseayouth

tviter za ove klince,skroz ok

http://weaintgotnohistory.sbnation.com

ovaj blog svakako, ne izbacuju bilo šta a i komentarišu da li valja ili ne kakva vest
    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Imam sve ali zahvaljujem.

Comment

• moramo ljubu da navučemo

dodjem ovde lepo ko gospodin čitam vesti kače ljuba i avramovič
        "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Sad sam na godisnjem pa imam vremena da trazim i to, tamo od 22. opet me nema.

Comment

• je i odma si iskopao ekskluzivu za Hektora

#avramwhispers

Comment

• Radim u Nemackoj firmi, imam te izvore.

Comment

• Mene uzasno mrzi da pisem, ali uzivam da citam

Nemojte molim vas te Dragovice i ostale korektne stopere. Mora zverina, nismo sirotinja jbt

Comment

• i mene bi mrzelo posle 20k postova

inače ja tek sad provaljujem da ovaj Lendolf koji nam je rezevna opcija po Telegrafu ima jedva 15-20 utakmica za prvi tim Benfike

pardon, victor lindelof

Comment

• Onaj Abraham pozajmili ga Bristolu u Čempionšipu, slave ga sad

Last edited by saburo sakai; 13-08-16, 17:05.

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Dakle jedno je jasno da stoper dolazi sad videcemo ko ce biti

Comment

• Dragovic jos nije presao u Leverkuzen?
                          sigpic

Comment

• Ja ni ne znam da se taj uopste pominjao kao moguce pojacenja Celsija.

Ocigledno je jos u Ukrajini.

Previse je i tri '' u Celsiju ako mene pitas.
                            Last edited by Avramovic; 13-08-16, 21:46.

Comment

• Pa nije bitno je li ili nije, koje sve opciju ostaju ako se ne dodje do Kulibalija? Mozda je to mogao biti Vilijams, ali vidis nijedan velikan se nije interesovao za njega. A bio je jeftina opcija i sigurna za barem dvije sezone, vjerovatno i tri.
                              sigpic

Comment

• Ne pominje se, Vladan nam zaspamao temu

Comment

Working...
                                X