X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• moram dupli

ova slika preliva ahahah

za kraj najjača
    Last edited by saburo sakai; 12-08-16, 15:39.
    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Originally posted by Lord Gangrena View Post
      Ispuštaju mleko

Sent from my HUAWEI Y625-U21 using Tapatalk
      Opakah

Послато са LT18i уз помоћ Тапатока

Comment

• interesantno da se Solanke nigde ne pominje, ali ništa a sad ulazi u poslednju godinu ugovora

od onih vesti Telegrafa da su iz kluba besni na njega nikakvih vesti nije bilo
        "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Ne znam kolko je ovaj lik pouzdan, znam samo da je tokom ove turneje pratio klub, radio intervju sa par igrača....

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Moze Sar da se dovede za 15-20 miliona eura valjda. Dragovic bi mogao za 30-ak.
              sigpic

Comment

• A eno Hektor ode za Dojcland na pozajmicu u Frankfurt. Tako da trenutno nemamo rezervnu opciju za CB

Comment

• ko je Sar ??

Comment

• https://en.wikipedia.org/wiki/Fabian_Sch%C3%A4r
                    sigpic

Comment

• Fabian Schaar iz Basela ako se ne varam. Svicerski reprezentativac.
                      DALE 1992-2020
                      NIKAD ZABORAVLJEN

Comment

• Dzabe Sar, Dragovic kada se zna da se juri Kulibali.

Sad nas Napoli ebe, poslali smo koliko 3 ponude za manje od nedelju dana.
                        Last edited by Avramovic; 13-08-16, 13:35.

Comment

• Originally posted by Avramovic View Post
                          A eno Hektor ode za Dojcland na pozajmicu u Frankfurt. Tako da trenutno nemamo rezervnu opciju za CB
                          odakle sad to, nisam u toku

ako ne dovedu Kulibalija, ne ulazim na forum 5 dana...ljudi se ubijaju na ulicama, radnje opljačkane

Comment

• Je l' moguce da sam ja nesto nasao pre tebe?

Sad slucajno naleteo, izgleda da ih je Miazga odbio pa smo poslali Hektora. haha
                            Last edited by Avramovic; 13-08-16, 13:42.

Comment

• nema zezanja, level up-ovao si se

lele gle ovo čak i slika

ovo može da znači samo jedno Mikelbauer ide na CB

Comment

• Da, vec je tamo. To je gotovo. Kapiram da Miazga hoce u PL da djuska i to je super. Bas mi je drago za Kenedija.

Jedu brate govna i ovi nasi, mo's misliti par miliona ni tamo ni vamo, zavrsavaj to jbt, na kraju ce Mikel i Caloba da se transformisu u CB.

Comment

Working...
                                X