X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ne treba vam Ljoris imate Scesnog, moze neka rezerva jer je Almunia otisao

Comment

• Originally posted by Ves View Post
      Prenosim vam najnovije tračeve koje sam pročitao. Kao prvo, čini se da je transfer Mvile otpao, navodno se Arsenal okreće Tioteu iz Njukastla. Totenhem je zainteresovan za Wolkota. Na prvu zvuči nemoguće, ali i nije baš tako. Još sam na nekoliko portala pročitao da smo u igri za dovođenje golmana Udinezea, fudbalera čije vlasništvo dijele Palermo i Inter. Takođe, Lion prodaje Ljorisa, pa se i tu ime Arsenala spominje. Moje je mišljenje da će u klub doći još jedan golman i jedan igrač koji bi pokrio pozicije rezervnog štopera i desnog beka, i to je to. Recimo da su Vivijano i Mbiva moguća pojačanja.
      Ne bi mi toliko tesko pao Walcottov odlazak. Potreban nam je jos jedan igrac u odbrani i jedan u sredini terena i to je po meni to.
      Originally posted by maliajnstajn
      Arsenal ako uzme narednih 5 tekmi, uzima i titulu, nema previse tu filozofije.

Comment

• Kad vec Wenger kupuje po Francuskoj, zasto ne kupi Mbiwu. Strasan igrac, moze i CB i RB taman jer je Sagna vjecito povrijedjen

Comment

• Moze lik da igra sve u odbrani, po potrebi moze i levog beka da igra. Trebali smo mi u paketu da uzmemo Belhandu Girouda i njega

Comment

• Aaron Ramsey je u timu Velike Britanije za predstojece Olimpijske igre !

Comment

• Originally posted by Topdzija View Post
              Aaron Ramsey je u timu Velike Britanije za predstojece Olimpijske igre !
              Da se ne umori Remzika

Comment

• Van Persiju nude novi trogodisnji ugovor, uz platu od 130.000 funti nedeljno + bonus od 5 miliona. Videcemo sta ce biti, daj Boze da pristane.

Comment

• Prihvatice . RvP je to . Nije on Nasri ili Klisi...
                  sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Van Persie objavio da nece produziti ugovor , tacno ne verujem i krivo mi je
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Kao što sam i očekivao:

This is an update for the fans about my current situation. I have kept quiet all this time out of respect and loyalty for the club and as agreed with Mr. Gazidis and Mr. Wenger, but since there is so much speculation in the media, I think it is fair for you guys to know what’s really going on at the moment.

As announced earlier this year I had a meeting with the Boss and Mr. Gazidis after the season. This was a meeting about the club’s future strategy and their policy. Financial terms or a contract have not been discussed, since that is not my priority at all.

I personally have had a great season but my goal has been to win trophies with the team and to bring the club back to its glory days. Out of my huge respect for Mr. Wenger, the players and the fans I don’t want to go into any details, but unfortunately in this meeting it has again become clear to me that we in many aspects disagree on the way Arsenal FC should move forward.

I’ve thought long and hard about it, but I have decided not to extend my contract. You guys, the fans, have of course the right to disagree with my view and decision and I will always respect your opinions.

I love the club and the fans, no matter what happens. I have grown up and became a man during my time with Arsenal FC. Everybody at the club and the fans have always supported me over the years and I have always given my all (and more) on and off the pitch. I am very proud of being part of this fantastic club for the last 8 years. As soon as Mr. Gazidis is back from his 2-week holiday in America further meetings will follow and I will update you if and when there are more developments.
                      " I really like Arsenal. But you, do you like Arsenal? Or just Arsenal with trophies? "

Comment

• The frontman told his official website: "I've thought long and hard about it, but I have decided not to extend my contract.
                        You guys, the fans, have of course the right to disagree with my view and decision and I will always respect your opinions."
                        Nastavlja se serija odlazaka najboljih igraca sa Emirata.
                        sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                        -Jürgen Klopp

Comment

• Arsenal posluje dobro.Prave vrhunske igrace i prodaju ih za ekstra cifru. Ali kad ce taj Arsenal jednom odluciti da zadrzi najbolje.Da je RVP imao bolji tim, i mogao da se bori za titulu, ostao bi 100%. Ne podnosim ga kao coveka, ali on je trenutno jedan od najboljih napadaca na svetu.

Comment

• Ma daj... Koliko je samo Arsenal trpeo te njegove povrede. I sad kad je on imao ekstra sezonu misli da je veci od kluba... Da on voli Arsenal ostao bi jos jednu sezonu. Taman kad nam ide dobro on oce da ide.
                            sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Originally posted by Bonomo View Post
                              Ma daj... Koliko je samo Arsenal trpeo te njegove povrede. I sad kad je on imao ekstra sezonu misli da je veci od kluba... Da on voli Arsenal ostao bi jos jednu sezonu. Taman kad nam ide dobro on oce da ide.
                              Cuj Arsenal trpeo njegove povrede, hahahahhaahha. Sta su mogli drugo da urade kad je povredjen nego da ga trpe? Mislis da ga ne bi dali za 30 milki tad kad je bio povredjen? Sta on ima da ostaje iz ljubavi, ide covek da uzme pare i da osvaja trofeje.
                              Cuj prvi maj

Comment

• Ma nek ide, nije nezamenjiv. Bolje da sada uzmemo nekih 30 miliona nego da nam naredne sezone ode kao slobodan igrac.

Comment

Working...
                                X