• Show
Clear All

• Spoiler
    C'era una volta la Jugoslavia, il Brasile d'Europa

Comment

• Ode Wengerica.

Spoiler

Comment

• Jos ako ode sa stilom - tacnije sa trofejom LE.
        Milinica. Sada kada je definitivno potvrdjeno da odlazi navijam da Arsenal osvoji LE.
        Bice tesko - ali ne i nemoguce.
        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Sigurno poslije ove objave da se navija za prolaz Arsenala i osvajanje LE. Atletico je favorit, to je jasno.

Spoiler
          Bila je i Barsa favorit protiv Rome.
          Last edited by Rossonero; 20-04-18, 11:36.

Comment

• A zasto pominjete Alegrija? Zar mislite da ce on otici iz Juventusa?

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока

Comment

• Allegri, Tuchel, Ancelotti.

Comment

• Opaaaaaa

Brendan Rodgers is the early favourite to succeed Arsene Wenger at Arsenal - view the full market on Sky Bet here - but the Celtic boss spoke only on Thursday about his desire to keep building his squad at Celtic Park.

Whether or not this news changes his mind remains to be seen, but he said: “There’s still a lot of work for me to do and achieve on and off the pitch, but you can only do that if you’re happy, and I couldn’t be happier at this club and the support I get from the board.

"It’s all very aligned and very clear and that allows me to work in confidence and it gives the stability to the team, the staff and everyone, and we can all move forward."

Comment

• Taman BR u skladu sa ambicijama, voe godine su šesti, dogodine eventualno osmi.

Mazohizam.

Comment

• Meni se svidja Brendan kao opcija za novog menadzera. Vrlo je posvecen, igrace se dopadljiv fudbal. Svakako da ce imati vise novca nego li sto je imao u Liverpulu, kao i vecu slobodu u odabiru novih igraca, tako da moze da se ispostavi kao pun pogodak.

Comment

• Samo mi nije jasno šta je sa Vengera sad, penzioniše li se on ili nastavlja u nekom drugom klubu? Realno je trebao još prije 3,4 godine da ode, ovako je većina jedva dočekala ovu vijest, umjesto da tuguje. Kako god, Arsenal nije Arsenal bez njega, biće čudno.

Comment

• Bilo je uspješnijih od njega. Ali većih nije. Čovjek zbog kojeg sam počeo gledati fudbal. Šta god ko mislio, vjerujem da odlazi baš na vrijeme. I mislim da je pravo vrijeme da i ja prestanem gledati fudbal.

" I really like Arsenal. But you, do you like Arsenal? Or just Arsenal with trophies? "

Comment

• Klodova reakcija:

@GoonerClaude
                          6 сатпре 6 сати
                          Још
                          I'm off to the pub

Comment

• Originally posted by BorisUnited99 View Post
                            Samo mi nije jasno šta je sa Vengera sad, penzioniše li se on ili nastavlja u nekom drugom klubu? Realno je trebao još prije 3,4 godine da ode, ovako je većina jedva dočekala ovu vijest, umjesto da tuguje. Kako god, Arsenal nije Arsenal bez njega, biće čudno.
                            Moze se ocekivati da preuzme Everton, PSZ, Monako ili neku repku poput Francuske ili Engleske. Trenirace nekoga sigurno, jer po izjavama koje je davao, bas deluje kao osoba koja se tesko miri sa starenjem i godinama.

Bice cudno videti Arsenal bez njega jer smo svi mi robovi navika. Ali to je neminovmo. Ja vec osecam miris triplete u vazduhu posle duzeg vremena

Ves, tebi je i bolje da prestanes da gledas fudbal s obzirom na to koliko si blistavih karijera predvideo Englezima u Arsenalu, a koje se nikada nisu ostvarile

Comment

• David Dein: “He [Arsène] devoted his life to serve this football club. The moment he joined us our lives changed forever.
                              Sir Alex Ferguson: "I am really happy for Arsene Wenger. I have great respect for him and for the job he has done at Arsenal. It is great testament to his talent, professionalism and determination that he has been able to dedicate 22 years of his life to a job that he loves."
                              Cesk: Wow. I never expected that but it shows the great dignity and class of the man. I will never forget his guidance and support, his tutelage and mentorship. He had faith in me from day one and I owe him a lot, he was like a father figure to me who always pushed me to be the best. Arsene, you deserve all the respect and happiness in the world
                              Lord Benter: Dedication and strength.
                              Always put the club first and believing in development of the player and the man.
                              You revolutionised the game of football in the premier league.
                              The upmost respect to the greatest coach I have ever worked with.
                              It was and honour to wear the colours and a honour to work with you
                              Rafa on Arsène Wenger: “I have been talking well about him for a while. To do things in the way that he has done and win the way he was winning, for so many years… we are talking about one of the best managers in football history."

sigpic

Comment

• Originally posted by Princoni. View Post
                                Meni se svidja Brendan kao opcija za novog menadzera. Vrlo je posvecen, igrace se dopadljiv fudbal. Svakako da ce imati vise novca nego li sto je imao u Liverpulu, kao i vecu slobodu u odabiru novih igraca, tako da moze da se ispostavi kao pun pogodak.
                                Makar da je znao da sredi odbranu u Liveru, ovako mislim da je i dalje macka u dzaku.

Da se razmemo, video bih ga umesto Murinja any day of the week
                                sigpic

Comment

Working...
                                X