No announcement yet.

Liverpool FC -YNWA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Roknucu se ako Sterling ode na pozajmicu, trenutno je bogotac za sva nasa krila.
    When I die, don't bring me to hospital. Bring me to Anfield. I was born there and will die there! S.G.8

Comment

• U sustini sasvim ok. Neki su me dibidus razocarali,neki fino iznenadili. Prvo poluvreme ok,ali premalo prilika,mislim nijedna!? Akvilani odlican,Paceko sjajan. Ibe-a oterati iz Liverpoola pod hitno. Sve akcije je ili upropastio ili usporio. Adam nista posebno. Ekleston ok. Drugo poluvreme je bilo bolje. Cole dosta slabo. Suso odlican,i po meni uz Paceka igrac utakmice. Odbrana solidna,mada propust kod gola ne sme da se desava! Sterlingom nisam zadovoljan,ne zbog "slabe"igre nego sebicnosti i izigravanja Ronaldinja na terenu. I kod gola imam utisak da je hteo da sutne,a ne da doda. Dosta lopti je izgubio,ali i pomagao odbrani i trudio se. Morgan aka Pipo Drago mi je da se Lukas vratio,stvarno nam je falio. Selvi prosek.
      Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

• Joe Cole u drugom poluvremenu najgori na terenu, mada ih je bilo još koji bi mogli ponijeti tu titulu. Što se tiče Sterlinga, u nekim situacijama i jeste bio sebičan, ali isto tako je bio među najboljim na terenu + namjestio je gol Morganu. Ima nevjerovatnu brzinu i tehniku, samo da ojača još malo. Dobra stvar je povratak Lucasa koji će vjerujem iz utakmice u utakmicu sve više dobijati priliku.
        sigpic
        Bill Shankly: "If you can't support us when we lose or draw,
        don't support us when we win."

Comment

• Govorim ja 100 godina da je Morgan finisher ipo i rekao sam Boshu da ce veceras da ga da, Baby Fowler <3
          sigpic

Comment

• Nisam gledao mec...

Kako su igrali momci, pre svega Sterling i Suso ??? Cujem Raheem pravio haos... Ako neko nadje neki snimak, ili bilo sta, nek postavi ili na pp, zahvalan sam unapred do neba. Ae Bosh na tebe racunam...

Btw, je l' se vidi promena u igri, msm, na filozofiju igre i sam sistem ??
            sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
            -Jürgen Klopp

Comment

• Imas buraz sad snimak u pola 2 na Prime-u, ja cu sad isto da gledam. Evo ti gol a po ovome sto citam Paceko i Sterling najbolji.

sigpic

Comment

• Suso je po meni odlicno odigrao delio je skoro savrsene dugacke lopte i imao cini mi se dva suta na gol. Dok je npr. Joe Cole odigrao katastrofalno .
                Pacheco me je prijatno iznenadio mada ipak ovo je Toronto FC Nek se dokaze protiv Rome onda cemo pricati.

Comment

• Evo sta znaci kad je decko rodjen u Liverpulu, kad od malena navija za klub i sanja da zaigra za prvi tim. Nadam se da ce biti nas spic godinama.

Morgan: I'm over the moon

Liverpool youngster Adam Morgan was 'over the moon' to score his first senior goal for the club during the 1-1 friendly draw with Toronto.

The 18-year-old scored the Reds' equaliser against the Major League Soccer side at the Rogers Centre to take full advantage of the chance handed to him by Brendan Rodgers.

"I can't describe it, I've been dreaming of it for my whole life," Morgan told Liverpoolfc.com straight after the match. "I know it's only pre-season and it was a tap-in but they all count. I'm over the moon to have scored it."

Morgan played the whole of the second half in Canada, as Rodgers selected two different sides for each period, and now cannot wait for the second game of the tour against Roma next week.

He added: "Obviously it's about getting the minutes now and I'm looking forward to Wednesday's game."

New boss Rodgers is keen to give some of the club's young stars an opportunity to impress during the three-game tour of North America and Canada, with Morgan joined by the likes of Jordan Ibe, Raheem Sterling and Suso against Toronto.

The England youth international revealed just how much he has enjoyed the trip across the Atlantic so far and thanked Rodgers for putting faith in him.

"The experience has been great," the Scouser continued. "I want to thank the manager and his backroom staff for trusting me to come in and come to pre-season in America, I've loved every minute from start to finish and that just topped it off."

Morgan also explained that his goal had extra personal meaning for his family, some of whom were in attendance at the match, and said the strike was a tribute to his grandmother.

The striker concluded: "My dad would have cried at that goal because he wants me to do it just as much as I do, and that goal was for him and my family. My nan passed away a short while ago and that was for her."
                  Malo magije od strane Susa.

Spoiler

Nema veze sto je ovo Toronto kad se vidi talenat, videce se i u drugim mecevima samo ako budu igrali a rezultat je ovde nebitan.
                  sigpic

Comment

• U pa sjajno onda, taman da odgledam snimak. Fala Nashko sto si rekao, verovatno bi sada legao da spavam da nisi.
                    sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• Evo sta kaze sef o klincima:

http://www.lfctour.com/news/boss-mor...ral-finisher-1

Brendan Rodgers believes Liverpool have a natural goalscorer in Adam Morgan.

The 18-year-old scored from close range as the Reds opened their pre-season campaign with a 1-1 friendly draw against Toronto FC in Canada.

His celebration included a hug for the manager.

Afterwards Rodgers said: "He's a really, really good kid. He's come in, he's taken everything on board that I've talked about.

"He's technically good, he's got a natural eye for a goal - if he doesn't arrive at that moment, the goal doesn't go in because the defender would have got to the line to defend it."He's got that natural instinct to score but I was also pleased with the cleverness in his pressing. He pressed the ball really well. That forced them into some mistakes.

"It was a great moment for him. His father flew in this morning from Liverpool, so to get here and to see the goal would have been a special moment."
                      Raheem Sterling provided the assist for Morgan's goal and reporters asked the boss what he made of the 17-year-old's performance.

"I thought he did very well," he said. "Raheem is very persistent. He doesn't get knocked over easily, he shows great courage and bravery on the ball. His strength for the goal was impressive - that was the thing that surprised me for such a slight guy.

"He was in a good position to intercept, he then went on the outside of the defender, worked his space and got his shot across goal, and obviously young Morgs tapped it in."
                      When I die, don't bring me to hospital. Bring me to Anfield. I was born there and will die there! S.G.8

Comment

• Ajoj kad ce pojacanja, poceo sam da kriziram...smiley-excited002.gif

Comment

• Malo je i druga spomenuo

"Pregovori sa Liverpoolom završeni su veoma brzo, jer znam njihovog menadžera Brendana Rodgersa koji me veoma cijeni kao igrača", kaže Borini i dodaje:

"U Romi sam se najbolje slagao sa Miralemom Pjanićem, Maartenom Stekelenburgom i Simonom Kjaerom. Sa njima sam pričao na engleskom i pomogao sve trojici da se priviknu na život u Italiji. Mislim da Romi ostaje jedan strašan igrač. Miralem Pjanić bi mogao napraviti mnogo u ovoj sezoni. On je nevjerovatan igrač", rekao je Borini.
                          Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• E gledao sam sinoc tekmu, u snimku, i mogu reci da sam zadovoljan pojedincima nekim, a i filozofijom igre koja je bila jako primetna u prvom poluvremenu.

Sterling je igrao solidno, mada koliko je dobar bio, bio je i ocajan, dosta lopti je izgubio, sa druge strane odusevljen sam Susom, odusevljen. Decku je dosta pomoglo ovo EP u19, dosta, dobio na samopouzdanju, pas igra na nevidjenom nivou u njegovom godistu, lopte mu bukvalono oci imaju. Jedina mu je mana ta prokleta desna noga, mnogo se oslanja na levu, ali dobro, napredovace. Pacehco me prijatno iznenandio u prvom, zaboravio sam na momka, zaista je pokazao kvalitet i potencijal kakav poseduje, on i Suso verovatno najbolji. Selvi bio koordinator na terenu, u momentu kao da sam Stivija gledao, kako se dere na njih, govori im gde da dodaju loptu, buduci naslednik, the skipper.

Sto se povratnika tice, Kol je jedna tragedija od igraca, ocajan je bio, ali zato Akva pokazuje kako ce da se uklopi u sistem samo tako, vrlo dobar je bio, izuzetan, u svakoj akciji je mirodjija bio.
                            Od mladjih, ne treba suditi Ibeu, decko je 95. godiste, izuzetno mlad momak, i ima vremena za njega, Jack katastrofalan, ali dobro.
                            Svakako vrlo dobra pripremna tekma, rezultat nije uopste bitan, bitno je da momci pokazu Brendanu da vrede i da zasluzuju mesto u prvom timu.

Jos samo da vidimo Borinija na delu.
                            sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• Kad je sledeca tekma? Oce imati prenos?

Comment

• Sledeca tekma je protiv rome 25.jula u 00:30 po nasem vremenu prenos na sport klubu.
                                A sto se tice transfera imam neke informacije da ce liverpul uci u pregovore sa kakom iz reala
                                Originally posted by Casiraghi
                                Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                                Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                                Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Working...
                                X