Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Vika je u finalu turnira u Sidneju pobijedila Li Na 6:2 1:6 6:3, čestitke na osvojenoj tituli

i jedna sličica

sigpic

Comment

• I meni je bas drago, bravo Azarenka samo tako nastavi da igras.

Comment

• Pobjednica turnira u Hobartu je Njemica Mona Barthel, koja je igrala kvalifikacije, nakon toga pobjedjivala, izmedju ostalih, Medinu Garigez, Gajdosovu, Kerber i Vikmajer. Belgijanki je u finalu prepustila samo tri gema.
        Inace, na WTA turu od septembra 2010. godine (Paszek, Quebec City) nije pobijedila djevojka koja je morala da igra kvalifikacije.

Comment

• Q. Was there anything about Caroline's game tonight that surprised you? JELENA JANKOVIC: No, nothing really surprised me. I knew what to expect. I mean, she was very solid off the baseline. You know, she was, you know, not giving me anything, and, you know, especially in the first set I was just making errors and errors. I just couldn't, you know, play those long, long rallies, and I was always the first one to kind of, you know, give up on the balls and kind of make the mistakes. You know, I saw the statistics, you know, after the match. I had like 50 unforced errors and she had like 15. That's a huge difference. Here and there, you know, as well in the first set I had lots of games like 40‑15, and I was too, you know, erratic at times. Just I couldn't, you know, play consistent, you know, a few points well and keep it under control.

YOU KNOW!

Comment

• Primetio sam da mnogi cesto koriste tu uzrecicu, Federer izmedju ostalih. I Djokovic ponekad.

Comment

• S obzirom da se igralo u večernjem terminu, mislim da je teren bio sporiji i da je to njoj odgovaralo. Loptica nije letela kroz vazduh kao inače, poeni su bili vrlo dugi i bilo je mnogo udaraca“,
              dodala je Jankovićeva.

I naravno tu je i prehlada
              U tim uslovima, uz teniserku koja ne greši mnogo i uz moju prehladu, bilo mi je vrlo teško da dišem kada sam morala mnogo da trčim u poenima sa 20 i više udaraca. Bilo mi je zaista teško, ali dala sam sve od sebe. Prehlada me muči već 7-10 dana, otkad sam došla u Melburn, zaista ne znam šta da radim.

Vecito nesto fali kad se gubi!

Comment

• ^ Ne znam sto sad pominje prehladu kada nema turnira na kom nije prehladjena.
                Last edited by Mr. Wolf; 22-01-12, 17:22.
                Dayman (a-a-ah...)
                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                Champion of the sun (a-a-ah...)
                You're a master of karate and friendship
                For everyone

Comment

• Pa mora nesto da kaze!

Comment

• Uvek izduvava nos, na svakom turniru je tu prehlada.

Comment

• E Jelena ,Jelena hoces doći pameti već jednom ,šta je to Wozniacki pa da nju ne možeš pobjediti,nije teniserka svih vremena.
                      http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...46811721_n.jpg
                      Samo je jedan čekanja vrijedan - Roger Federer!

Comment

• Jelena je zavrsila turnir a uskoro ce i Ana slicno da prodje.
                        http://www.kuvajsam.com

Comment

• Pa steta da al Carolina je igrala bolje od JJ jednostavno bila je bolja al steta za Jecu..

Sto se tice Ane i Kvitove sinoc znali smo svi da Ana nema sanse protiv nje al u drugom setu je igrala dobro, i bilo je dosta

dobrih poena i lepa igra sa obe strane. Steta i za Anu, al Kvitova je jednostavno prejaka i glavni favorit za osvajanje AO po

meni definitvno.

Makarova je jutros dobila Serenu ubedljivo 6:2 6:3 igrala je izuzetno agresivno jednostavno je nadigrala Serenu, i bila je

nemocna.

Sharapova je pre nekih pola sata, malo jace tesko u tri seta dobila Lisicki al opet ocekivalo se da ce biti tezak mec.

Bitno je da je Sharapova dobila i izuzetno mi je drago zbog toga.

Comment

• Sarapova je imala zanimljive izjave u Melburnu. Odgovorila je, izmedju ostalog, Radwanskoj koja se nakon ispadanja sa turnira zalila na nju i Azarenku, tj. na njihovo urlanje tokom poena.

Q. A bunch of players this week have made comments talking about how they think the noise that you and Azarenka in particular make is excessive.
                            Maria Sharapova: Who?
                            Q. Radwanska was one player that said she thinks the noise you and Azarenka make is excessive and she'd like to see the WTA change the rules to prohibit that.
                            MS: Isn't she back in Poland already?
                            Q. Yes.
                            MS: When did she get a chance to say that?

Q. After she lost her quarterfinal.

MS: She lost the match?
                            Q. Yes.
                            MS: You've sure obviously asked me this question before. I've heard it a few times over my career. You've watched me grow up, you've watched me play tennis. I've been the same over the course of my career. No one important enough has told me to change or do something different.
                            I've answered it many times before. I'm sure I'll answer it many more times ahead. I'm okay with that.

Q. If there was a rule change, how do you think it would affect you if you had to stop?

MS: Right now there is no rule change. I don't hear that there will be one, so it doesn't really matter what my answer would be, would it
                            http://www.tennis.com/articles/templ...6072&zoneid=32

Comment

• Stanje na najnovijoj WTA listi:

1 3 Azarenka, Victoria....................8585
                              2 2 Kvitova, Petra.........................7690
                              3 4 Sharapova, Maria.....................7560
                              4 1 Wozniacki, Caroline...................7085
                              5 5 Stosur, Samantha.....................5430
                              6 8 Radwanska, Agnieszka...............5330
                              7 9 Bartoli, Marion..........................4770
                              8 7 Zvonareva, Vera.......................4695
                              9 6 Li, Na......................................4450
                              10 10 Petkovic, Andrea....................4000
                              11 11 Schiavone, Francesca............. 3640
                              12 12 Williams, Serena..................... 3580
                              13 13 Jankovic, Jelena......................3295
                              14 15 Lisicki, Sabine.........................3143
                              15 16 Pavlyuchenkova, Anastasia........2735
                              16 18 Cibulkova, Dominika................. 2635
                              17 17 Peng, Shuai........................... 2580
                              18 22 Ivanovic, Ana......................... 2535
                              19 19 Kuznetsova, Svetlana.............. 2526
                              20 21 Hantuchova, Daniela................ 2450

http://www.wtatennis.com/page/Rankin...~1~100,00.html
                              sigpic

Comment

• Šuška se da su Wozniacki i Sanchez već prekinuli saradnju

Comment

Working...
                                X