Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ana trenutno igra u Stanfordu protiv Morite, izgubila je 1. set 6:3, u drugom je vodila 5:4 i servirala za set, ali je sad 6:5 za Japanku
    evo ga link, ako neko zeli da gubi zivce kao sto ja trenutno radim
    http://www.streamingtennis.com/Cardi...oreboard1.html

edit:
    i izgubila je mec
    kako je servirala pri rezultatu 6:5, ono je katastrofa...
    prvo je jedan lagan fh izbacila u aut, pa je odservirala 2 duple greske za 0:40, da bi za kraj poslala fh u mrezu inace, i dalje joj je izbacaj prilikom servisa ocajan i katastrofalan...
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• I ti Bojana, baš nisi imala pametnija posla nego ovo da postaviš
      Lepo nisam htela da gledam, ali mi onaj crv nije dao mira.... izgubila svoj servis sa NULOM
      Mislim da neko treba da bude stvarno veliki majstor da onako baca lopticu, koliko već... 2-3 godine
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nema za nju leka! Sto je odservirala, odservirala je!

Comment

• olja

pa ja sam gledala par gemova u 2. setu i stvarno je izgledalo da ovo ide u 3. set, pa sam mislila da je bezbedno da posaljem link, na trenutak sam zaboravila da je to Ana i da se sa njom nikad ne zna

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Tu ni Cetojevic ne pomaze
            sigpic

Comment

• Ni Bog otac %#&)(/QQ%Q$##

Dobro, dobro, Bojana, znam da nisi kriva... ja sam... nasedam ko zna koji put
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Trenutno igra i Boka dobila je prvi set sa 6:0 protiv neke Slovenke, Rampre

edit:
                sad ovo nadjoh na tviteru, kakva statistika
                Ivanovic has a 2-9 record this year in sets that reach 5-5, including a 1-8 record in sets that reach 6-6.

sigpic

with experience.

Comment

• Boka je juce ekspresno zavrsila posao 6:0 6:2

Ali sta tek da se kaze sa Serenu, koja je za 47 minuta dobila Rodionovu 6:0 6:0, provozala je

sigpic

with experience.

Comment

• Meni je bilo smesno i da gledam, Serena ju je unistavala! Kakvi uglovi samo 100% poena na 1 servis Odlican mec, samo da nastavi ovako ;)

Comment

• Odlicno,ima dovoljno vremena za USO,ako se po jutru dan poznaje
                      sigpic

Comment

• Izgleda da se dobro zagreva za jos jedan GS!

Comment

• Boka je prosla u QF, pobedila je Craybas 6:4 5:7 6:4

Bojana kroz maraton do pobede nad Krejbas

U sledecem kolu igra protiv Petrove, sa njom do sada nikada nije igrala.

sigpic

with experience.

Comment

• Mislim da moze da prodje Petrovu, nije Petrova vise kao pre! ;)

Rezultati iz Stanforda!
                            Singles - Second Round
                            (2) Maria Sharapova (RUS) d. Daniela Hantuchova (SVK) 62 26 64
                            (3) Marion Bartoli (FRA) d. Rebecca Marino (CAN) 64 63
                            (5) Agnieszka Radwanska (POL) d. Chang Kai-Chen (TPE) 64 36 60
                            (8/WC) Dominika Cibulkova (SVK) d. Christina McHale (USA) 64 26 63

Comment

• Serena prosla dalje 6-2 3-6 6-2 Odlican mec! Imala je neki med.tim. nadam se da nije nista ozbiljno.Dobro se kretala posle toga mozda je samo nesto preventivno! ;)
                              Sledeca je Sarapova
                              Poen meca

Comment

• Venus Williams still believes she can win.
                                http://sports.nationalpost.com/2011/...s-she-can-win/

Tesko da cemo videti nesto ozbiljnije od nje!

Comment

Working...
                                X