This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: 2010 NBA Playoffs

Najera na centru, nijednom nisu spustili na Haywood-a protiv Blair-a.

Comment

PAUL PIERCEEEEEEEEEEE..... uzivao sam u jos jednom kvalitetnom prenosu na sportklubu boston je objasnio

Comment

Nadam se da je Wade-u dokurcilo i da ce otici iz Miami-a. $#^%RT

Jos kad bi NBA promenio raspored za Evropu pa da ne moramo da gledamo i cetvrtu utakmicu Miami-Boston. $JS}|
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pirs stari usronja $#^%RT

ako Spursi ovo dobiju,rešiće to oni u 6 utakmica

po meni dobijaju oni i ovu i narednu na domaći,znači 3:1 +*@WT*48*

Comment

tako je Spursi...otvarajte +*@WT*48*
            još čarobnjak iz Argentine da se probudi +*@WT*48*

Comment

Gde us Marion i Butler?

Comment

Pa ne mogu u istoj utakmici da igraju i Marion i Butler i Beaubois. $#^%RT
                Mnogo trazis brate. &*#GI(]
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2555.msg125689#msg125689 date=1272077388]
                  Pa ne mogu u istoj utakmici da igraju i Marion i Butler i Beaubois. $#^%RT
                  Mnogo trazis brate. &*#GI(]
                  [/quote]

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                  Ma Barea je zakon. Dao 2 trojke, to mu je kupilo jos 10 minuta igranja u 2 poluremenu.

Comment

E , a mozda i mogu: Kidd, Roddy, Butler, Marion, Haywood. Bar 5 minuta zajedno. Kidd ce da umre na kraju. On ne izlazi iz igre. Treba podneti tuzbu protiv trenera,za maltretiranje starijih osoba.

Comment

meni je proshao boston josh samo san antonio i denver za odredjenu sumu novca !! $#^%RT $#^%RT

Comment

Ja sam sinoc pogodio sve od NBA-a, ali promasim Hamburg. $JS}| $JS}| $JS}|
                        sigpic

Comment

Ljudi, naporan dan danas, pozdravljam vas. (*#^R^

Melo, ako budes gledao Denver do kraja i ako budes imao vremena napisi samo statistiku kao prosli put. @(*6sd$%
                          Znaci nije obaveza, cisto ako ti se ne bude spavalo. @(*6sd$%
                          sigpic

Comment

vazi..ostacu verovatno samo da nadjem one karikature negde opet i nema problema..laku noc @R&}*

Comment

Pozdrav. (*#^R^

Comment

Manu povredio nos. Sad znaju kako se osecao Nash pre neku godinu, kad su mu polomili nos.

Comment

Working...
                                X